اخبار بازی

شخصیت Ciri در سریال The Witcher با بازی تفاوت دارد

شخصیت Ciri در سریال The Witcher با بازی تفاوت دارد

وی جی مگ: آگهی شغلی جدید منتشر شده بیان می‌دارد شخصیت Ciri در سریال The Witcher با بازی‌های ویدئویی آن تفاوت اساسی خواهد داشت. به نظر می‌رسد تولیدکنندگان قصد دارند در یکی از ستاره‌های اصلی این سری تغییراتی را با استفاده از آزادی عمل خود اعمال کنند.

به گزارش وی جی مگ، آگهی اسختدام منتشر شده توسط National Youth Theatre نشان می‌دهد شبکه نت‌فلیکس به دنبال جذب یک دختر 15 یا 16 ساله BAME (سیاه‌پوست، آسیایی و اقلیت بومی) است که بتواند نقش یک شخصیت 13/14 ساله را بازی کند. این آگهی تاکید دارد داوطلب این نقش باید زیر 18 سال سن داشته باشد. نکته قابل توجه بدین شرح است که شبکه نت‌فلیکس و توسعه‌دهندگان سریال به دنبال جذب یک بازیگر غیر سفید پوست هستند. در حالی که در مرجع اصلی که کتاب‌های آندره ساپکوفسکی بوده شخصیت Ciri از نژاد سفید پوست است. شخصیت Ciri در سریال The Witcher به صورت شخصیتی انعطاف‌پذیر، بی‌رحم، بی‌پروا و در حال رشد توصیف شده و پیش‌زمینه داستانی آن نیز بدین صورت آمده است.

«شخصیت Ciri معمولا به جای آن که در قصر در کنار مادربزرگش Queen Calanthe حضور داشته باشد در مکان‌های خشک و عجیب یافت می‌شود. تا این که Cintra توسط Nilfgaardianها قتل می‌شود و Ciri نیز یتیم می‌شود و مجبور می‌شود به تنهایی در طول THE Continent سفر کند. در حالی که خودش هنوز نمی‌داند اما Ciri یکی از نوادگان Lara Dorren است که یک Elven Mage بوده. به همین دلیل است که تمامی شخصیت‌های سری به دنبال پیدا کردن Ciri هستند. Ciri از اسیرکنندگان دوری می‌کند در همین حال به استعدادهای جادویی خود پی برده و با نیمه تاریک خود آشنا می‌شود. به همین دلیل ما برای سریال به دنبال فرد جوانی بسیار مستعد هستیم تا ویژه بودن Ciri را به تصویر بکشد.»

در حالی که بسیاری از پروژه‌های سینمایی اقتباس شده از عناوین ویدئویی با شکست مواجه می‌شوند به نظر می‌رسد سریال مورد انتظار شبکه نت‌فلیکس بتواند خلاف این روال عمل کرده و تصویری جذاب از فرنچایز The Witcher را برای مخاطبین سریالی مجسم کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + هفده =