اخبار بازی

حضور شخصیت Reptile در بازی Mortal Kombat 11

حضور شخصیت Reptile در بازی Mortal Kombat 11

وی جی مگ: تاکنون تنها چند شخصیت از بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شده و شاهد معرفی تمانی کاراکترهای آن نبودیم. با این حال مورد جدید تصادفی لو رفته بیان می‌دارد احتمال حضور یکی از نینجاهای کلاسیک این مجموعه یعنی شخصیت Reptile در بازی Mortal Kombat 11 وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت Dualshockers حضور شخصیت Reptile در بازی Mortal Kombat 11 دور از انتظار نخواهد بود. اضافه شدن او به لیست کاراکترها و مبارزان بازی نام برده زمانی لو رفت که کارگردان هنری Mortal Kombat 11 یعنی استیو بران از استودیو NetherRealm در مصاحبه خود به حضور این شخصیت در بازی اشاره کرد. «یکی از موارد مشخصی که پلیرها دوست دارند فعال کردن قابلیت Acid Ball شخصیت Reptile بوده که حس نوستالژیک فراوانی دارد. چنان‌چه تمایل داشته باشید از این نوع کمک‌ها در بازی بهره‌مند خواهید شد و ما از بابت آن خوش‌حال هستیم.»

اگرچه حضور این کاراکتر رسما مورد تایید قرار نگرفته اما در صورت وقوع این امر نیز چندان غافل‌گیرکننده نخواهد بود اما در هر صورت حضور Reptile در بازی می‌تواند باعث کمک‌حال بعضی از پلیرها باشد. عنوان Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 97) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC عرضه شود. نشر این بازی نیز به مانند همیشه برعهده کمپانی Warner Bros خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 8 =