اخبار بازی

امتیاز بازی Alone in the Dark توسط ‌THQ Nordic خریداری شد

امتیاز بازی Alone in the Dark توسط‌THQ Nordic خریداری شد

وی جی مگ: شرکت THQ Nordic به خرید عناوین مختلف در سال جاری ادامه می‌دهد. اکنون اعلام شده امتیاز بازی Alone in the Dark و Act of War از کمپانی Atari Europe SAS خریداری شده است.

به گزارش وی جی مگ، امضای قرارداد مربوط به خرید امتیاز بازی Alone in the Dark و Act of War در شهر کارلشته سوئد توسط THQ Nordic به انجام رسیده است. لازم به توضیح است عنوان Alone in the Dark یک بازی ترسناک Survival بوده که تاکنون سه نسخه اصلی و یک نسخه اسپین‌آف از آن تولید شده است. اولین قسمت در سال 2001 توسط Darkworks توسعه پیدا کرد و برای PS1 انتشار یافت. نسخه بازنگری شده آن در سال 2008 توسط Eden Games تولید شد. انتشار جدیدترین نسخه از سری Alone in the Dark هم به سال 2015 مربوط می‌شود که توسط Pure FPS تولید شد و از ساختار آنلاین استفاده می‌کرد.

جالب است بدانید سری Alone in the Dark در ابتدا از کارهای اچ.پی.لاوکرافت نویسنده آمریکایی الهام گرفت و هم‌چنین نام این بازی به عنوان اولین بازی ترسناک Survival سه‌بعدی در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است.

عنوان Act of War هم یک اثر ریل‌تایم استراتژی بوده که در سال 2005 متشر شد و کار ساخت آن نیز توسط Eugen Systems انجام گرفت. داستان این بازی توسط یک کاپیتان بازنشسته نیروی هوایی ایالت متحده آمریکا و نویسنده‌ای به نام Dale Brown به نگارش درآمد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + هجده =