اخبار بازی

امتیاز بازی Kingdoms of Amalur توسط THQ Nordic خریداری شد

امتیاز بازی Kingdoms of Amalur توسط THQ Nordic خریداری شد

وی جی مگ: شرکت THQ Nordic با امضای قراردادی امتیاز بازی Kingdoms of Amalur را از استودیو سازنده تعطیل شده آن یعنی 38Studios خریداری کرد.

به گزارش وی جی مگ، از این پس حقوق مربوط به بازی نقش‌آفرینی تحسین شده Kingdoms of Amalur Reckoning که در فوریه 2012 عرضه شد در اختیار شرکت THQ Nordic قرار دارد. البته به گفته Nordic این قرارداد شامل پروژه Project Copernicus هم می‌شود که یک عنوان MMORPG بوده و روند توسعه آن توسط 38Studios کنسل شد. به دنبال انتشار عمومی خبر تعطیلی استودیو 38Studios، مشخص شد Project Copernicus قرار بود اولین پروژه AAA این کمپانی با بودجه صد میلیون دلاری باشد که با استفاده از ساختار MMO توسعه پیدا می‌کرد و قرار بود به صورت رایگان و با برخورداری از سیستم پرداخت‌ درون برنامه‌ای عرضه شود.

سرانجام چند ماه پس از عرضه بازی Kingdoms of Amalur Reckoning، استودیو 38Studios به صورت کامل منحل شد و بازی نقش‌آفرینی عرضه شده آن‌ها، تنها اثری بود که توسط این کمپانی توسعه و انتشار پیدا کرد. هنگامی که دارایی‌های این شرکت در سال 2013 به مزایده گذاشته شد امتیاز بازی Kingdoms of Amalur یا پروژه Project Copernicus توسط هیچ ناشری خریداری نشد.

هیچ یک از جزئیات بندهای خرید عنوان نام‌برده توسط THQ Nordic به اشتراک گذاشته نشده است. اما این اثر نقش آفرینی یکی از خریدهای مهم THQ Nordic در سال 2018 محسوب می‌شود. پیش از این THQ شرکت Koch Media را با مبلغ 121 میلیون یورو خریداری و مالکیت HandyGames را هم تصاحب کرده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 10 =