اخبار بازی

امتیاز بازی Carmageddon توسط THQ Nordic خریداری شد

امتیاز بازی Carmageddon توسط THQ Nordic خریداری شد

وی جی مگ: چند روز بیشتر تا پایان سال 2018 میلادی باقی نمانده و فعلا روند خریداری شدن بازی‌های مختلف توسط کمپانی THQ Nordic به پایان نرسیده. مسئولین کمپانی مورد نظر به تازگی خبر از خریداری رسمی امتیاز بازی Carmageddon توسط THQ Nordic دادند.

به گزارش وی جی مگ، از خریداری امتیاز بازی‌هایی همچون Goat Simulator گرفته تا Alone in the Dark و TimeSplitters حالا نوبت به یکی از دیگر آثار قدیمی این صنعت رسیده و امتیاز بازی Carmageddon توسط THQ Nordic خریداری شده و احتمالا در آینده شاهد فعالیت بیشتری در زمینه این مجموعه خواهیم بود.

اولین قسمت از این مجموعه بازی پرحاشیه در سال 1997 منتشر شد. بازی که هرچند در سبک Racing است اما با چاشنی پررنگ خشونت همراه شده و در کشورهای بسیاری از جمله آلمان و انگلیس با سانسورهای بسیاری همراه شد. یکی از دلایلی که مجموعه بازی Carmageddon را در کانون توجه‌ها قرار داد همین اخبار منفی و سانسور آن بود.

در شرایطی که زمان زیادی از انتشار جدیدترین نسخه این مجموعه نمی‌گذرد اما حالا احتمالا بازی Carmageddon توسط THQ Nordic به مسیر جدیدی وارد می‌شود. این کمپانی در حال حاضر کنترل استودیو Bugbear را نیز برعهده دارد و احتمالا ساخت قسمت جدید Carmageddon را برعهده آنها قرار می‌دهد. استودیویی که آخرین بازی آنها Wreckfest است و عملکرد خوبی را از خود نشان داد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 5 =