اخبار بازی

امتیاز Timesplitters و Second Sight توسط THQ Nordic خریداری شد

امتیاز Timesplitters و Second Sight توسط THQ Nordic خریداری شد

وی جی مگ: امتیاز Timesplitters و Second Sight توسط THQ Nordic خریداری شد. شرکت ناشر THQ Nordic اقدامات زیادی را در چند وقت اخیر انجام داده است. آن‌ها مدتی دیگر بازی  Darksiders 3 را برای عرضه دارند، شرکت Deep Silver و حقوق مربوط به فرنچایزهای Metro و Saints Row را تصاحب کردند و اکنون نیز امتیاز یک سری اول شخص شوتری قدیمی را خریداری کردند.

به گزارش وی جی مگ، این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حقوق مربوط به سه‌گانه TimeSplitters را خریداری کرده است. این سه‌گانه شامل نسخه اول که برای کنسول PS2 عرضه شد، نسخه دوم که به صورت مالتی‌پلتفرم انتشار یافت و قسمت سوم که با عنوان Future Perfect شناخته می‌شد می‌شود. کمپانی THQ Nordic در بیانیه‌ خود چنین نوشت «بازی Timesplitters یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عناوین کنسولی بود که در ابتدای سال‌های 2000 منتشر شد. به‌ لطف طنز کلامی، استایل خاص، شخصی‌سازی و موارد دیگر، سه‌گانه این مجموعه طرفداران پرشوری را پیدا کرد. توسعه این مجموعه توسط Free Radical Design صورت گرفت که بعدا به عنوان بخشی از Deep Silver درآمد و اکنون نیز مالکیت آن در اختیار THQ Nordic قرار گرفته است.»

به‌علاوه این شرکت حقوق مربوط به بازی ترسناک و مخفی‌کاری Second Sight را هم خریداری کرده که در سال 2004 توسط Codemasters برای کنسول‌ها عرضه شده بود استودیو Free Radical Design هم وظیفه توسعه آن را برعهده داشت. به دنبال خریداری شدن امتیاز Timesplitters و Second Sight توسط THQ Nordic ، این شرکت هنوز اعلام نکرده برای این عناوین قدیمی چه برنامه‌ای دارد. عرضه نسخه‌های ریسمتر برای این عناوین می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی باشد اما باید دید ساخت قسمت جدیدی از Timesplitters و Second Sight هم در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + دو =