اخبار بازی

واکنش THQ Nordic به نمرات متوسط Darksiders 3

واکنش THQ Nordic به نمرات متوسط Darksiders 3

وی جی مگ: در حالی که واکنش‌های مختلفی به بازی Darksiders 3 صورت گرفته نظرات کلی منتقدین در رابطه با بازی چندان مساعد نبوده و نمرات متوسط Darksiders 3 به میزان 65 از 40 نقد اشاره دارد.

به گزارش وی جی مگ، از آن جایی که این فرنچایز یک مجموعه منحصر به فرد با طرفداران محدود است نمرات متوسط Darksiders 3 می‌تواند به عملکرد تجاری آن در ازدحام کنونی بازار گیم لطمه وارد کند. با این حال مدیرعامل شرکت THQ Nordic یعنی Lars Wingefors در گفتگو با GamesIndustry اظهار کرد که به ساخته جدید کمپانی افتخار می‌کند و Darksiders 3 به میراث اولیه این بازی به بهترین شکل ادای احترام می‌کند. وی تاکید کرد تا زمانی که طرفداران از این مجموعه پشتیبانی کنند THQ Nordic هم از آن استقبال می‌کند.

«وعده‌ای که دادیم عرضه یک بازی برای طرفداران این مجموعه بود و من به آن افتخار می‌کنم. من بسیار به آن‌چه که به نمایش گذاشتیم افتخار می‌کنم و به نظرم استودیو Gunfire Games کار بزرگی را انجام داد. حتی تیم بازاریابی در شهر وین هم کار خود را به خوبی انجام داده است. همیشه افراد کمی هستند که از چنین محصولاتی لذت نمی‌برند. اما در مقابل عده‌ زیادی هم از آن نهایت لذت را می‌برند. من معتقد هستم اگر ما روی وعده خود مبنی بر عرضه بازی برای مخاطبین پایبند بمانیم مشکلی به وجود نخواهد آمد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 3 =