اخبار بازی

کمپانی THQ Nordic روی 77 بازی کار می‌کند

کمپانی THQ Nordic روی 77 بازی کار می‌کند

وی جی مگ: گزارش مالی منتشر شده مربوط به سه‌ماهه اخیر سال مالی بیان می‌دارد کمپانی THQ Nordic روی 77 بازی کار می‌کند. کمپانی که در سال 2018 هر چند ماه یک بار شاهد خریداری یک استودیو و یا یک IP جدید از سوی آن بودیم.

به گزارش وی جی مگ، از کمپانی‌ها و استودیوهای توسعه‌دهنده‌ نظیر Deep Silver و Warhorse Studios و بازی‌ها و IP های مختلف مثل Alone in the Dark و TimeSplitters جزو مواردی هستند که در یک سال اخیر توسط THQ Nordic خریداری شدند. اکنون کزارش مالی منتشر شده توسط این شرکت بیان می‌دارد آن‌ها تا چه اندازه درگیر تولید پروژه‌های مختلف هستند. براساس جزئیات جدید، طی سه‌ماهه اخیر کمپانی THQ Nordic روی 77 بازی مشغول به کار بوده است. این در حالی است که تنها 11 مورد از این بازی‌ها در طول سه‌ماهه گذشته منتشر شده‌اند. در همین حال تولید 25 پروژه جدید تنها در چند ماه گذشته آغاز شده است.

تاکنون 29 مورد از 77 بازی اشاره شده معرفی شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان از BioMutant، Scarf و Desperados 3 نام برد. این آمار نشان می‌دهد کمپانی مورد بحث 12 پروژه دیگر در دست ساخت دارد که تاکنون هیچ گونه اطلاعاتی از آن‌ها منتشر نشده و شروع تولید آن‌ها نیز در چند ماه اخیر صورت گرفته است. تیم توسعه‌دهنده THQ Nordic در مقایسه با ناشران بزرگ هم‌چون Ubisoft و EA کوچک‌تر بوده و درون مجموعه این کمپانی 613 نفر مشغول به کار هستند. 871 نفر هم در خارج از مجموعه اصلی در حال فعالیت روی پروژه‌های در حال تولید هستند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 3 =