اخبار بازی

کمپانی THQ Nordic برای کار روی Kingdoms of Amalur به تایید EA نیاز دارد

کمپانی THQ Nordic برای کار روی Kingdoms of Amalur به تایید EA نیاز دارد

وی جی مگ: اگرچه کمپانی THQ Nordic حقوق مربوط به عنوان Kingdoms of Amalur: Reckoning را از سازنده آن یعنی 38 Studios خریداری کرده اما حق نشر این بازی هم‌چنان در دست شرکت EA قرار دارد. بنابراین برای انجام هر کاری، THQ Nordic به تایید EA نیاز خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Kingdoms of Amalur: Reckoning در ابتدای سال 2012 برای دو کنسول PS3 و XBOX 360 عرضه شد و مدتی پس از آن استودیو توسعه‌دهنده این اثر یعنی 38 Studios بسته شد. به دلیل هزینه‌های مالی صورت گرفته توسط EA، حق نشر این بازی در دست این شرکت قرار دارد. اکنون این IP در دستان THQ Nordic بوده که پیش از این امتیاز عناوین دیگری هم‌چون Timesplitters، Darksiders و Red Faction را هم خریداری کرده بود.

«برای کار روی Kingdoms of Amalur: Reckoning به تایید EA نیاز است. زیرا این شرکت حق نشر بازی را در اختیار دارد. بیشتر از این نمی‌توان در خصوص رابطه میان 38 Studios و EA اظهارنظر کرد و جزئیاتی به اشتراک گذاشت. در حال حاضر ما تنها حق ساخت Kingdoms of Amalur را خریداری کردیم. ‌به منظور عرضه هرگونه پورت نسخه اصلی برای پلتفرم‌های نسل فعلی یا ساخت یک نسخه ریمستر، به تایید و اجازه EA احتیاج است. با این حال هم‌اکنون مجبور هستیم به جای جواب دادن به سوالات مختلف، روی برطرف کردن مسائل موجود تمرکز کنیم تا سپس برنامه مناسب را برای این بازی در نظر بگیریم.»

بسته شدن استودیو 38 Studios باعث شد ساخت Kingdoms of Amalur 2 هم کنسل شود. به‌علاوه این توسعه‌دهنده ساخت یک بازی MMORPG تحت عنوان Project Copernicus را در دستور کار خود داشت که آن‌ هم به سرانجام نرسید. باید دید THQ Nordic چگونه می‌تواند از Kingdoms of Amalur استفاده کند. .

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 3 =