اخبار بازی

کمپانی THQ Nordic به دنبال ساخت بازی‌های جدید

کمپانی THQ Nordic به دنبال ساخت بازی‌های جدید

وی جی مگ: شرکت THQ Nordic در چند وقت اخیر امتیاز عناوین مختلفی را تصاحب کرده است. برخی از آن‌ها متعلق به THQ قبل از ورشکستی می‌شده و سایر آن‌ها نیز عناوین از دست رفته‌ای بودند که در مقابل خود آینده‌ای نمی‌دیدند. با این حال اظهارنظر جدید مدیر این شرکت نشان می‌دهد کمپانی THQ Nordic به دنبال ساخت بازی‌های جدید بوده و قصد ندارد چندان از ترند روز پیروی کند.

به گزارش وی جی مگ، رینهارد پولیس مدیر تولید و تجارت شرکت THQ Nordic در گفتگوی اخیر خود با وبسایت IGN در خصوص خریدهای اخیر این کمپانی صحبت کرد. پولیس این گونه سخنان خود را آغاز کرد که بسیاری از این خریدها از روی علاقه THQ Nordic به این بازی‌ها و عناوین مختلف و نجات آن‌ها صورت گرفته و آن‌‍‌ها معتقد هستند برخی از این بازی‌ها هم‌چنان باید در بازار جایگاهی داشته باشند. با این حال این مسئله تماما مربوط به ایجاد حسی نوستالژیک نمی‌شود و ایده‌های بازاریابی و نوآوری هم پشت آن‌ها بوده است.

پولیس در ادامه درباره پیروی کردن از ساخت عناوین ترند روز صحبت کرد و اظهار کرد که این کاری نیست که شرکت THQ Nordic مایل باشد انجام دهد. همواره کمپانی THQ Nordic به دنبال ساخت بازی‌های جدید و پر کردن شکاف‌های موجود در بازار بوده و برخلاف بسیاری از ناشران دیگر که با سرمایه‌گذاری روی بخش‌هایی هم‌چون بتل رویال صرفا به دنبال کسب درآمد هستند، آن‌ها ترجیح می‌دهند با انجام ریسک تجربه‌های متنوع و جدید را در مقابل مخاطب خود قرار دهند.

برچسب‌هاpc PS4 thq nordic xbox one بازی
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − 6 =