اخبار بازی

افزایش 1400 درصدی درآمد THQ Nordic نسبت به سال گذشته

افزایش 1400 درصدی درآمد THQ Nordic نسبت به سال گذشته

وی جی مگ: چند ساعت پیش بود که کمپانی THQ Nordic اعلام کرد دو استودیو جدید را به مجموعه خود اضافه کرده و مجموعا در حال حاضر روی 55 بازی مختلف کار می‌کند اما با انتشار جزئیات بیشتری از گزارش مالی آنها نشان از افزایش 1400 درصدی درآمد THQ Nordic نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی دارد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده از گزارش مالی سه ماه سوم سال 2018 این کمپانی نشان می‌دهد که به صورت دقیق شاهد افزایش 1403 درصدی درآمد نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته هستیم. این وضعیت باعث شده مجموع فروش THQ Nordic به 139.5 میلیون دلار برسد که افزایش خوبی نسبت به 9.3 میلیون سال 2017 دارد.

اصلی‌ترین دلیل این افزایش درآمد به خریداری Koch Media و Deep Silver در ابتدای امسال ارتباط دارد. بازی‌های این دو زیرمجموعه مجموعا فروشی 27.6 میلیون دلاری داشته و اصلی‌ترین عملکرد آن نیز به Dakar 18 و Pathfinder Kingmaker اختصاص دارد.

با این حال جدای از Deep Silver به صورت کلی شاهد افزایش درآمد THQ Nordic هستیم که 47 درصد اعلام شده و مجموعا 13.6 میلیون دلار را به خود اختصاص داده. از جمله آثار این بخش شرکت می‌توان به Titan Quest و Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered اشاره کرد که دوباره برای پلتفرم‌های جدید و PC منتشر شدند.

در این بازه زمانی THQ Nordic مجموعا 5 بازی خود و 9 عنوان از دیگر استودیوها را منتشر کرده و همکاری خوبی با دیگر کمپانی‌های صنعت بازی همچون Codemasters، Square Enix و Sega داشته.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 5 =