اخبار بازی

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای Nintendo Switch عرضه نمی‌شود

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای Nintendo Switch عرضه نمی‌شود

وی جی مگ: در گذشته استودیو CD Projekt RED اعلام کرده بود که قصد پشتیبانی از Nintendo Switch را نداشته و تمرکز خود را روی PC و دیگر کنسول‌های خانگی قدرتمند گذاشته اما بسیاری انتظار داشتند که این تصمیم حداقل برای بازی Thronebreaker: The Witcher Tales تغییر کند.

به گزارش وی جی مگ، برخلاف بازی‌هایی همچون The Witcher 3 یا Cyberpunk 2077 که مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد و نیاز به سخت‌افزار قدرتمند بخشی جدایی‌ناپذیر از آنهاست، بازی Thronebreaker: The Witcher Tales آنچنان از پردازش گرافیکی خاصی استفاده نمی‌کند و همین موضوع آن را به کاندید خوبی برای انتشار روی Nintendo Switch تبدیل می‌کند. مسئله‌ای که به نظر می‌رسد فعلا نباید شاهد آن باشیم.

در شرایطی که بسیاری انتظار داشتند بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای Nintendo Switch عرضه شود، وبسایت یوروگیمر به سراغ استودیو CD Projekt RED رفته و نظر آنها را در این زمینه جویا شده. جواب منتشر شده مطمئنا مورد پسند طرفداران پلتفرم نینتندو قرار نمی‌گیرد. مسئولین CD Projekt RED در این راستا اعلام کرده‌اند که از ابتدا آنها تمرکز خود را روی PC، PS4 و Xbox One گذاشته و برنامه‌ای برای تغییر رویکرد خود ندارند.

به نظر می‌رسد که فعلا نباید منتظر عرضه بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای Nintendo Switch باشیم و این اثر نقش آفرینی که می‌توانست روی ساختار هیبرید پلتفرم نینتندو جذابیت‌های خاص خود را به همراه داشته باشد را تنها می‌توان از طریق PC، PS4 و Xbox One تجربه کرد. بازی که در تاریخ 4 دسامبر برای پلتفرم‌های اشاره شده منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × دو =