اخبار بازی

Tim Sweeney : حداقل ده سال طول می کشد تا گرافیک نزدیک به واقعیت شود!

Tim Sweeney : حداقل ده سال طول می کشد تا گرافیک نزدیک به واقعیت شود! 1

رئیس شرکت Epic Games آقای Tim Sweeney معتقد است که گرافیک بازیهای ویدئویی، تا ده سال آینده “غیرقابل تشخیص از واقعیت” خواهد شد، ولی برای تحقق همچین هدفی، باید از سد موانع تکنولوژی عبور کرد.

در صحبت های وی که توسط سایت Game Industry منتشر شد، آقای Sweeney گفتند که :

هنوز ناحیه های زیادی هستند که نیازمند تحقیق و پژوهش هستند و احتمالا”تا پایان عمر ما”طول خواهد کشید که گرافیک به واقعیت کمی نزدیک شود.

آقای Sweeney همچنین صحبتهایی در زمینه توانایی سازندگان برای ساخت بازی ای برای پی سی و اجرا کردن آن برروی پلتفرمهای مناسب دیگر، همانند موبایل ها و کنسول ها کرد:

“اینکار باعث می شود که یک معادله ساده ، به یک مسئله ای سنگین تبدیل شود که نمی دانیم چگونه آن را حل کنیم. ناحیه هایی همانند شبیه سازی هوش انسان ها، انیمیشن، صحبت کردن، همگام سازی حرکات لب و دیگر نواحی و … مسائلی هستند که نیازمند تحقیق بیشتر و مسلما زمان بیشتر ( احتمالا تا پایان عمر ما)  هستند تا اینکه گرافیک کمی به واقعیت نزدیک شود.
بنظر می رسد که ما هم اکنون در برهه ای از زمان قرار داریم که 25 سال گذشته تاریخ بازیسازی را بصورت هر 4 سال در یک سال واقعی دوباره سپری می کنیم! ما همیشه این مسئله را می دانستیم که صنعت بازیسازی در یک وضع ثابت نیست و دائما در حال تغییر است، و هر کس که سریعتر واکنش نشان دهد، جان سالم به در می برد.
این بدین معنیست که هم اکنون، با رشد سریع، ما می توانیم به ساخت یک بازی و شیپ کردن آن برروی هر پلتفرم که مناسب است، فکر کنیم. و به این معنیست که بطور بالقوه می توانیم هواداران بیشتری را جمع کنیم و این تعداد را بصورت جهانی افزایش دهیم.
کنسول ها بصورت مشخص، به بازارهای غربی _اروپا و آمریکا_ تعلق دارند و کنسولها بصورت کم در کره و چین و …. دیده می شوند.من فکر می کنم که واقعا با عرضه یک بازی و ساخت آن برای پلتفرمهای مناسب می توان آن را به تمام این بازار ها عرضه کرد.”

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 2 =