اخبار بازی

علاقه خالق TimeSplitters به بازگشت بازی Second Sight

علاقه خالق TimeSplitters به بازگشت بازی Second Sight

وی جی مگ: در ماه جاری بود که اعلام شد THQ Nordic حق امتیاز مربوط به دو بازی Timesplitters و Second Sight را خریداری کرده است. در حالی که بسیاری منتظر معرفی موردی در خصوص TimeSplitters هستند خالق این بازی به بازگشت بازی Second Sight ابراز علاقه کرده است.

به گزارش وی جی مگ، آقای David Doak موسس استودیو Free Radical Design معتقد است Second Sight پتانسیل موفقیت در بازار و دنیای کنونی ویدئوگیم را دارد. وی در مصاحبه با VideoGamer گفت «به نظر من حتی اگر شما بازی قدیمی را بازسازی کرده و فیزیک و کنترل قدیمی آن را برطرف کنید، مخاطبین از آن استقبال خواهند کرد.» در ادامه Doak به توضیح این مسئله پرداخت که چرا بیشتر به جای بازی TimeSplitters، به بازگشت بازی Second Sight علاقه‌مند است. نگرانی Doak از این بابت است که ممکن است نسخه جدیدی از TimeSplitters چندان مخاطبین خود را غافل‌گیر نکند. «پلیرها به راحتی می‌توانند در خصوص این بازی بگویند که این اثر به مانند گذشته خوب و باکیفیت نیست.»

البته Doak در ادامه اظهار کرد که او مخالف زنده‌کردن TimeSplitters نبوده و بسیار هم خوشحال می‌شود که این IP به بازار کنونی بازگردد. با این حال هنوز مشخص نشده برنامه‌های THQ Nordic برای بازگرداندن این سری بازی به چه شکل خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 12 =