اخبار بازی

تماشا کنید: بازی Torchlight Frontiers معرفی شد

وی جی مگ: اگرچه شرکت Runic Games سال گذشته تعطیل شد اما افراد باقی مانده از آن در کمپانی Perfect World Entertainment مشغول به کار هستند و اکنون بازی Torchlight Frontiers را معرفی کردند.

به گزارش وی جی مگ، Torchlight Frontiers دنباله‌ای برای این سری اکشن نقش‌آفرینی محسوب می‌شود که توسط استودیو Echtra Games در حال توسعه و ساخت بوده و قرار است در تاریخی نامشخص در سال 2019 برای XBOX ONE، PS4 و PC عرضه شود. Echtra Games سابقه همکاری با Runic Games و Blizzard را در کارنامه خود دارد. با توجه به آن چه که از بازی دیده شده این اثر حوادث Torchlight را ادامه می‌دهد. اگرچه گروه‌های The Alchemist و Heart of Ordrak در Torchlight 2 متوقف شدند اما اکنون مرزهای دنیای بازی توسط ارواح و موجودات زشت مورد تهاجم قرار گرفته و حال این به پلیر بستگی خواهد داشت بتواند دنیای بازی Torchlight Frontiers را پس بگیرد و در سر راه خود لوت هم به دست بیاورد.

Torchlight Frontiers به مانند عنوانی توصیف شده که روح مجموعه Torchlight را با یک دنیای داینامیک و در عین حال پایدار اشتراکی همراه خود دارد. این اثر ممکن است به مانند دیگر ساخته Perfect World یعنی Neverwinter به صورت Free to Play عرضه شود.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − 5 =