اخبار بازی

تاخیر دوباره در عرضه بازی Total War: Three Kingdoms

تاخیر دوباره در عرضه بازی Total War: Three Kingdoms

وی جی مگ: در حالی که تنها یک ماه تا انتشار باقی مانده بود با اعلام کمپانی Sega و استودیو Creative Assembly عرضه بازی Total War: Three Kingdoms برای بار دوم با تاخیر مواجه شد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا انتشار Total War: Three Kingdoms برای پاییز 2018 برنامه‌ریزی شده بود که تاخیر خورد و زمان عرضه آن به بهار 2019 در تاریخ 7 مارچ موکول شد. اکنون باری دیگر عرضه بازی Total War: Three Kingdoms عقب افتاده و انتشار آن برابر تاریخ 23 می 2019 (2 خرداد 98) اعلام شده است.

رابرت بارتولومیو مدیر استودیو Creative Assembly در خصوص تاخیر به وجود آمده توضیح داد «خوشبختانه استودیو Creative Assembly همواره در موقعیتی قرار دارد که بتواند در ساخت عناوین خود تصمیمات درست را اتخاذ کند. این مورد در ارتباط با بازی Total War: Three Kingdoms باعث شده تا زمان انتشار آن را عقب بندازد. بسیار مهم است که ما محصولی را برای شما ارائه کنیم که بتوانید حداکثر لذت را از آن ببرید و این مورد نباید فدای عرضه به موقع بازی شود.»

برای بازی استراتژی هم‌چون Total War: Three Kingdoms عملکرد روان و متعادل بسیار مهم و جزو عناصر کلیدی محسوب می‌شود. به همین دلیل تاخیر بازی به منظور رفع ایرادات احتمالی و بهینه‌سازی آن به جای انتشار یک اثر ناامیدکننده منطقی به نظر می‌رسد. هم‌چنین تایید شد تاخیر به وجود آمده تاثیری در عرضه بسته الحاقی Total War: Warhammer و یا افرادی که پیش از این بازی را پیش‌خرید کرده بودند نخواهند داشت. اثری که در تاریخ اعلام شده برای پلتفرم PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × یک =