اخبار بازی

روایت Treyarch از Black Ops 4 و حذف بخش تک‌نفره

روایت Treyarch از Black Ops 4 و حذف بخش تک‌نفره

وی جی مگ: مدیران استودیو Treyarch توضیحاتی درباره چگونگی تولید Black Ops 4 و حذف بخش تک‌نفره ارائه کردند که چطور این تیم تصمیم گرفت کمپین داستانی که بخش همیشگی و جدایی‌ناپذیر سری Call of Duty به شمار می‌رفت را از این فرنچایز حذف کند.

به گزارش وی جی مگ، دیوید وندرهار و دن بانتینگ در گفتگوی اخیرشان با وبسایت گیم‌اسپات درباره پروسه تولید بازی صحبت کردند که مراحل پروتوتایپ یا نمونه اولیه به Call of Duty: Black Ops 4 کنونی تکامل پیدا کرده است. به گفته آن‌ها Treyarch یک فرهنگ تطابق و سازگاری میان اعضای تیم ایجاد کرده است. در همین امتداد بانتینگ توضیح داد تصمیم بر حذف بخش تک‌نفره مثالی از مطابقت داشتن بازی با شرایط جدید برای موفقیت است.

«یکی از مهم‌ترین جنبه‌های پروسه تولید بدین شرح است که بتوانید محصول خود را با شرایط جدید مطابقت دهید. اگر خودتان نتوانید محصولی را که صادقانه در حال ساخت آن هستید در نظر بگیرید باید به خودتان بگویید که این نمونه به اندازه کافی خوب نبوده، آن چیزی نبوده که دنبالش بودیم و باید در آن تغییری ایجاد شود. اگر نتوانید این کار را انجام دهید بنابراین به تطابق و سازگاری مورد نظر دست پیدا نکردید. شما محصول خود را به گونه‌ای که بتواند تجربه‌ای مهیج برای مخاطبین منتقل کند رشد و تکامل نداده‌اید.» وندرهار در ادامه توضیح می‌دهد که توسعه Black Ops 4 و حذف بخش تک‌نفره از آن، تصمیمی بود که در ابتدای مراحل تولید گرفته شد.

بنابر ادامه توضیحات ارائه شده توسط بانتینگ، Call of Duty: Black ops 4 از ابتدا نیز به منظور ارائه یک تجربه چندنفره و اجتماعی توسعه پیدا کرد. «روند تولید دقیقا به مانند یک سفر است. ما ایده‌ها و موارد مختلفی را امتحان کردیم. محصولی که ما در حال ساخت آن بودیم به مرور زمان و در هنگام پروسه تولید تکامل پیدا کرد. به یاد ندارم یک بازی از عناوینی که تاکنون ساخته‌ایم در هنگام مراحل نمونه‌های اولیه تغییر عمده‌ای را به خود ندیده باشد. بخش پروتوتایپ یا نمونه اولیه دقیقا برای همین مورد است. ایده‌های بسیار وجود دارند که شما آن‌هایی که می‌توانند برای بازی موثر باشند را نگه‌داشته و باقی موارد را دور می‌ریزید.»

بازی Call of Duty: Black ops 4 در تاریخ 12 اکتبر 2018 (20 مهر 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC انتشار می‌یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + پانزده =