اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی Trials Rising

اعلام تاریخ عرضه بازی Trials Rising 1

وی جی مگ: به تازگی تاریخ عرضه بازی Trials Rising مشخص شده که به اضافه آن شرکت Ubisoft اعلام کرده که طرفداران این بازی می‌توانند نسخه بتای بازی را از تازیخ 13 سپتامبر تا 16 سپتامبر امتحان کنند. از طریق این لینک می‌توانید برای نسخه بتا ثبت‌نام کنید.

به گزارش وی جی مگ، بازی Trials Rising یک نسخه Standard Edition دارد که شامل بازی اصلی است. نسخه Gold Edition شامل بازی اصلی و محتواهای اضافی است که حاوی دو بسته قابل دانلود بزرگ است و قیمت آن 40 دلار است. اگر نسخه دیجیتالی بازی را پیش‌خرید کنید Jungle Rider Pack را هم نیز دریافت می‌کنید که Gorilla Suit را دارد و در پک Wild West Rider نیز لباس یک cowboy را خواهید داشت. هر پک شامل 5 آیتم برای موتورسوار و یک آیتم برای خود موتور است.

متن شرکت Ubisoft برای بازی Trials Risingبه شرح زیر است:

«در این بازی مکان‌های گوناگونی از سراسر دنیا وجود دارد و به پلیر‌ها اجازه می‌دهد که در این دنیا سفر کنند و مهارت‌های خود را در سطح‌های مختلف بسنجند تا قهرمان شوند، شهرت خود را افزایش دهند و برای قهرمانی Trial مسابقه دهند. در این بازی پلیر‌ها هنگام مسابقه می‌توانند از تماشای برج ایفل و یا دیوار چین لذت ببرند ولی نمی‌توانند از هیجان و شکست‌های بازی دوری کنند.

این فرانچایز همیشه مهارت‌های پلیر‌ها را در رقابت‌ها به چالش می‌کشید و سطح جدیدی از رقابت‌ را برای پلیرها فراهم می‌کرد و آن‌ها می‌توانستند نتایج خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. حالا اگر یکی از دوستان شما رکورد شما را بشکند به شما خبر داده می‌شود پس می‌توانید برای ثبت رکورد جدید تلاش کنید. پلیرها در حین انجام دادن این بازی شهرت خود را افزایش می‌دهند.

هر پلیر می‌توانید حرفه خود را در لیگ دنبال کند مانند یک سری از مسابقه‌ها قبل از مسابقه نهایی. در بازی Trails Rising رویدادهای بزرگتر وجود خواهد داشت که پلیرها را بیشتر از قبل سرگرم می‌کند.»

بازی Trials Rising در تاریخ 12 فوریه سال 2019 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − 2 =