اخبار بازی

معرفی بسته‌های قابل دانلود بازی Darksiders 3

معرفی بسته‌های قابل دانلود بازی Darksiders 3

وی جی مگ: امروز دو شرکت Gunfire Games و THQ Nordic بسته‌های قابل دانلود بازی Darksiders 3 را که برای پس از عرضه بازی برنامه‌ریزی شدند معرفی کردند.

به گزارش وی جی مگ، در مجموع دو بسته الحاقی تحت عناوین The Crucible و Keepers of the Void برای بازی معرفی شدند. بسته The Crucible همان‌طور که می‌توانید از نام آن حدس بزنید شما را در مقابل موجی از دشمنان مختلف و جدید در یک مکان جدید قرار می‌دهد و با مبارزه با آن‌ها می‌توانید آیتم‌ها و تجهیزات جدیدی را به دست بیاورید. «حضور Fury توسط موجودی غریبه برای آزمایش مهارت‌هایش در میدان نبرد درخواست می‌شود. چالشی که تاکنون فرد دیگری از آن بازنگشته است. Fury این درخواست را قبول می‌کند و به مکانی تحت عنوان The Crucible منتقل می‌شود و پس از آن در مقابل انبوهی از دشمنان قرار می‌گیرد تا با پیروزی بر آن‌ها تجهیزات جدیدی به دست بیاورد.»

Keepers of the Void دومین مورد از بسته‌های قابل دانلود بازی Darksiders 3 بوده که در آن شخصیت Fury به Serpent Holes سفر می‌کند تا دشمن حاضر در این منطقه را از بین ببرد. همانند The Crucible در این بسته نیز می‌تواند آیتم‌های مختلفی را کسب کنید. «در جریان کوئستی از جانب Vulgrim، شخصیت Fury باید به Serpent Holes سفر کند تا تهدید قدیمی را که در این منطقه سکونت دارد را از بین ببرد. محیط Serpent Holes با معماها و دشمنان جدیدی طراحی شده تا مهارت‌های کاراکتر اصلی را مورد آزمایش قرار دهد. اگر Fury بتواند موفق شد تمامی سلاح‌های موجود در Hollows و هم‌چنین زره The Abyssal Armor را به دست می‌آورد.»

در حال حاضر هیج گونه تاریخ انتشاری برای این دو بسته الحاقی در دسترس قرار نگرفته است. بازی Darksiders 3 برای عرضه در تاریخ 27 نوامبر 2018 (6 آذر 97) برنامه‌ریزی شده است. Xbox One، PS4 و PC پلتفرم‌های مقصد آن محسوب می‌شوند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 3 =