اخبار بازی

شرکت یوبی سافت از اکوسیستم Ubisoft Connect خود پرده برداشت

Ubisoft Connect

شرکت یوبی سافت از اکوسیستم جدید خود پرده برداشت.

این سیستم که برپایه همان Uplay بنا شده، با امکانات بسیار بیشتری نظیر Cross Platform بروز شده و زین پس با نام Ubisoft Connect شناخته خواهد شد. بازیکنان از طریق این سیستم می توانند به اکوسیستم بازی ها و سرویس های یوبی سافت، برروی تمامی پلتفرم ها دسترسی داشته باشند.

از مهمترین امکانات این اکوسیستم، قابلیت انتقال فایل های ذخیره بین تمامی پلتفرم هاست. برای مثال اگر شما در حال انجام یکی از بازی های یوبی سافت برروی یکی از کنسول ها هستید، می توانید آن را برروی پلتفرمی دیگر مثل PC یا کنسولی دیگر ادامه دهید. همچنین این سیستم اجازه بازی کردن بازیکنان پلتفرم های مختلف با یکدیگر را خواهد داد. یوبی سافت اعلام کرده Cross Play برای اکثر بازی های کنونی آنلاین این شرکت در دسترس خواهد بود اما قابلیت Cross Save در بازی های آینده آن ها اعمال خواهد شد.

همچنین طبق سیستم کنونی، بازیکنان قادر به کسب امتیازات و باز کردن جوایز انحصاری در بازی ها هستند. همچنین می توانید میزان بازی کردن خود را با دوستانتان مقایسه کرده و به رقابت بپردازید.

این اکوسیستم همزمان با انتشار عنوان Watch Dogs Legion شروع به کار خواهد کرد. اولین عناوینی هم که از سیستم Cross Progression بهره خوهند برد Hyper Scape, Assassin’s Creed Valhala, Immortals Fenyx و Riders Republic خواهند بود.

فردین باقریان

فردین باقریان

فردین باقریان - نویسنده و منتقد در حوزه ویدئو گیم

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × دو =