اخبار بازی

علاقه Ubisoft به همکاری بیشتر با Nintendo

علاقه Ubisoft به همکاری بیشتر با Nintendo

وی جی مگ: بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle با انتشار در سال گذشته توانست عملکرد موفقی برای هر دو شرکت Ubisoft و Nintendo داشته باشد. عنوان Starlink: Battle For Atlas نیز مدتی دیگر در دسترس قرار می‌‎گیرد و شامل شخصیت StarFox McCloud  می‌شود. با این حال نظرسنجی جدید مطرح شده توسط Ubsioft نشان‌دهنده علاقه این کمپانی فرانسوی به همکاری بیشتر با Nintendo است.

به گزارش وی جی مگ، کاربری به نام Brybry در توییتر پستی را به اشتراک گذاشته که نظرسنجی از سوی Ubisoft را نشان می‌دهد و در آن از طرفداران پرسیده شده به کدام یک از شخصیت‌های شرکت Nintendo علاقه دارند. گزینه‌های این نظرسنجی شامل شخصیت‌هایی مثل Daisy، the Koopalings، Bowser Jr.، Birdy، Kamek، Bowser، Luigi، Harmonie، Peach، Waluigi، Mario، Yoshi و Wario می‌شود. باید توجه کرد در حال حاضر تولید هیچ گونه پروژه جدیدی مورد تایید قرار نگرفته است و در بهترین حالت نیز از در دست ساخت بودن عنوان جدیدی تا E3 سال آینده رونمایی نمی‌شود.

در هر صورت این نظرسنجی از علاقه Ubisoft به همکاری بیشتر با Nintendo خبر می‌دهد و حتی دنباله‌ای برای Kingdom Battle نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + بیست =