اخبار بازی

کارمند Ubisoft برای اعتراض به PewDiePie اخراج نشده !

کارمند Ubisoft برای اعتراض به PewDiePie اخراج نشده !

وی جی مگ: روز گذشته خبری را به اطلاع‌تان رساندیم بدین شرح که دایانا لوران کارمند Ubisoft برای اعتراض به PewDiePie یوتیوبر معروف اخراج شده است. امری که کاشف به عمل آمد صحت نداشته و لوران هم‌چنان در کمپانی نام‌برده مشغول فعالیت است.

به گزارش وی جی مگ، لوران در استودیو Ubisoft Massive مشغول کار بوده. استودیویی که در حال حاضر مشغول کار روی بازی The Division 2 است. این شخص در صفحه توییتر خود به شدت به اظهارنظرهای مذهبی PewDiePie و ویدئوهای او در یوتیوب واکنش نشان داده بود و گفته بود که صنعت ویدئوگیم باید جلوی چنین افرادی را بگیرد. صحبت‌هایی که عصبانیت و ناراحتی طرفداران PewDiePie را به دنبال داشت تا جایی که آن‌ها اعلام کردند از این پس تمامی بازی‌های Ubisoft را تحریم کرده و هیچ‌کدام از عناوین این کمپانی از جمله The Division 2 را خریداری نخواهند کرد.

پس از مدتی صفحه لوران به حالت شخصی و محافظت شده در آمد. همین موارد سبب شد بسیاری گمان کنند کارمند Ubisoft به دلیل اعتراض به PewDiePie شغل خود را از دست داده است. با این حال اصل قضیه متفاوت بوده و دایانا لوران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هم‌چنان جایگاه شغلی خود را در اختیار دارد و مشغول فعالیت در محل کارش است. «هفته سختی را پشت سر گذراندیم ! باید توضیح دهم صفحه شخصی من تنها بازتاب‌دهنده نظرات و عقاید شخصی من است و ارتباطی به تفکرات و موضع استودیو Ubisoft Massive و کمپانی Ubisoft ندارد. هم‌اکنون در جریان توسعه و ساخت یک بازی قرار دارم و به‌زودی تعطیلات انتهای سال نیز فرا خواهد رسید. مدتی از فضای مجازی فاصله می‌گیرم تا تمرکزم روی کارم و هم‌چنین خانواده‌ام باشد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × چهار =