اخبار بازی

کمپانی Ubisoft: گیمرها دلیل اصلی استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای هستند

کمپانی Ubisoft: گیمرها دلیل اصلی استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای هستند

وی جی مگ: انتشار خبر استفاده بازی Trials Rising از لوت‌باکس و پرداخت‌های درون برنامه‌ای واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت. با این حال کمپانی Ubisoft به صراحت پاسخ داده که گیمرها دلیل اصلی استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای هستند.

به گزارش وی جی مگ، بخش عمده‌ای از گفتگوهای پلیرها در استیم به این موضوع اختصاص پیدا کرده و در حالی که برخی به دلیل اینکه این لوت‌باکس‌ها تنها به آیتم‌های تزئینی محدود شده و استفاده از آن‌ها ضروری نیست مشکل چندانی با آن نداشتند در مقابل عده زیادی از این موضوع ناراحت به نظر می‌رسند. این موضوع واکنش اعضای شرکت Ubisoft را به دنبال داشت. در حالی که ابتدا یکی از کارمندان این شرکت اظهار کرد از نگرانی‌های به وجود آمده مطلع هستند شخص دیگری از توسعه‌دهندگان شرکت نام‌برده پاسخی متفاوت ارائه کرد.

«همان‌طور که ذکر شد این آیتم‌ها تنها ویژگی تزئینی و ظاهری داشته و خرید و یا استفاده از آن‌ها ضرورتی ندارد. هر کسی که مایل باشد می‌تواند آن‌ها را خریداری و یا استفاده نکند. این موارد برای پلیرهایی که می‌خواهند در بخش آنلاین شانسی در برابر ازدحام دیگر پلیرها داشته باشند و یا طرفدارانی که دوست دارند پشتیبانی بیشتری از ما به عمل بیاورند، تعبیه شده است.»

«به عبارت دیگر برخی از پلیرها تمایل دارند به نسبت دیگران هزینه بیشتری در بازی‌های ما انجام دهند و این سود بیشتری نصیب ما می‌کند. هم‌چنین باعث می‌شود این پول بیشتر را در عناوین آینده و جدید خود خرج کنیم و متوجه شویم پلیرها در بازی‌ها به دنبال چه مواردی هستند. دلیل اصلی استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای و لوت‌باکس‌ها خود گیمرها هستند. اگر آن‌ها این موارد را خریداری نکنند ما هم آن‌ها را به بازی‌هایمان اضافه نمی‌کنیم.»

بازی Trials Rising در تاریخ 12 فوریه 2019 (23 بهمن 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، Nintendo Switch، PS4 و PC عرضه می‌شوند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 2 =