اخبار بازی

عرضه سه بازی بزرگ Ubisoft تا سال 2020

عرضه سه بازی بزرگ Ubisoft تا سال 2020

وی جی مگ: در حین ارائه گزارش مالی جدید کمپانی Ubisoft برای سرمایه‌گذاران، این شرکت از در حال توسعه بودن و عرضه سه بازی بزرگ AAA تا انتهای مارچ سال 2020 خبر داد. حتی احتمال دارد در صورتی که اوضاع خوب پیش برود چهار بازی قابل توجه توسط این شرکت انتشار پیدا کند.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Ubisoft فرنچایزهای بزرگی در اختیار دارد که هر سال قسمت جدیدی از آن ساخته و عرضه می‌شود. با اطمینان می‌توان تصور کرد قسمت جدید از مجموعه‌های Far Cry و Assassin’s Creed می‌تواند دو عنوان از سه بازی بزرگ و مهمی باشد که Ubisoft انتشار آن‌ها را برای سال مالی 2019 برنامه‌یزی کرده است. ناگفته نماند که بازی Assassin’s Creed 3 هم‌اکنون در حال بازسازی برای پلتفرم‌های نسل حاضر و حتی کنسول Nintendo Switch است.

عرضه Beyond Good & Evil 2 اگرچه بسیار دور از انتظار است اما می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی باشد. باید توجه کرد عنوان Beyond Good & Evil 2 بازی بسیار بزرگی بوده و حجم کاری فراوانی را طلب می‌کند بنابراین اصلا جای تعجبی نخواهد داشت که حتی تا اوایل سال 2020 هم شاهد انتشار این اثر مورد انتظار نباشیم. بازگشت فرنچایزهای قدیمی مانند Rayman، Splinter Cell و Prince of Persia به همراه نسخه جدیدی از Watch Dogs هم می‌تواند جزو موارد احتمالی باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − دوازده =

  • یوبی سافت کاری به اساسینز کرید و فارکرای ندارم اینا دیگ قربانی شدن
    ولی خواهش میکنم ازت به Prince of Persia و Splinter گند نزن
    بذار همون خاطراتی ک ازشون داریم باقی بمونه لطفا خرابش نکن لطفا
    خودم قول میدم پول بدم هر چهار تا بازی بزرگتو بخرم بندازم سطل اشغال فقط با این دو تا کاری نداشته باش…