اخبار بازی

بازی Far Cry New Dawn از المان‌های نقش‌آفرینی استفاده می‌کند

بازی Far Cry New Dawn از المان‌های نقش‌آفرینی استفاده می‌کند

وی جی مگ: پس از معرفی بازی Far Cry New Dawn توسط سازندگان آن در کمپانی Ubisoft اعلام شده این اثر دنباله‌ای مستقیم برای Far Cry 5 بوده و 17 سال پس از اتفاقات آن به وقوع می‌پیوندد. در حالی که مخاطبین با توجه به نمایش‌های بازی آن را به تکراری بودن متهم می‌کنند توسعه‌دهندگان آن مدعی شدند استفاده بازی Far Cry New Dawn از المان‌های نقش‌آفرینی موجب تنوع و عمق در آن خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، Creative Director بازی یعنی آقای Jean-Sebastien Decant با انتشار ویدئویی در توییتر توضیح داد Far Cry New Dawn به غیر از سلاح‌های دیوانه‌وارتر و اتومبیل‌های مهیج‌تر موارد بیشتری را ارائه خواهد کرد. «بازی Far Cry New Dawn از المان‌های نقش‌آفرینی استفاده می‌کند تا ساختار گیم‌پلی عمق بیشتری پیدا کند. بنابراین پلیر می‌تواند قطعات سلاح‌ها را ترکیب کرده و انواع جدیدی بسازد. هم‌چنین پلیر دارای رنک نیز خواهد بود. این قابلیت در هنگام مواجه با دشمنان که آنان نیز رنک دارند مفید واقع می‌شود. منطقه امن کاملا جدیدی در بازی ساخته شده که در آن می‌توانید به کاراکترهای خود نیرویی تازه بخشیده و به‌روزرسانی‌های بیشتری به دست بیاورید.»

شاید مهم‌ترین تغییر اعمال شده پیاده‌سازی سیستم Escalation برای پایگاه‌های دشمنان باشد. در Far Cry 5 هنگامی که یک پایگاه به تصرف پلیر در می‌آمد مردم محلی به این منطقه وارد می‌شدند و کنترل آن را به دست می‌گرفتند. در New Dawn به پلیر قابلیت انتخاب داده می‌شود. می‌تواند کنترل پایگاه و منابع آن را به دست بگیرد و یا این که آن را به حال خود رها کند. در این حالت که پایگاه بلاتصدی مانده دشمنان باری دیگر به آن باز می‌گردند. منابع و استحکامات دفاعی قدرتمندتری در آن قرار می‌دهند و چالش جدیدی را ایجاد می‌کنند.

بازی Far Cry New Dawn در تاریخ 15 فوریه 2019 (26 بهمن 97) با قیمت 40 دلار برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 3 =