اخبار بازی

چگونه PewDiePie باعث اخراج کارمند Ubisoft شد ؟

چگونه PewDiePie باعث اخراج کارمند Ubisoft شد ؟

وی جی مگ: طی سال‌های اخیر PewDiePie به عنوان یکی از مشهورترین استریمرهای یوتیوب حواشی بسیاری را به واسطه فعالیت‌هایش به همراه داشته و طی چند روز گذشته میزبان اتفاقاتی بوده که در نهایت بسیاری اعتقاد دارند منجر به اخراج کارمند Ubisoft شده.

به گزارش وی جی مگ، دایانا لورا که تا همین چند روز پیش یکی از اعضای استودیو Ubisoft Massive به عنوان سازنده مجموعه بازی The Division بوده طی روزهای اخیر توئیت‌های مختلفی را منتشر کرده و به نظرهای مذهبی PewDiePie در یوتیوب واکنش منفی نشان داده و خواستار جلوگیری این موضوع شده بود.

اظهار نظری که با عکس‌العمل منفی طرفداران PewDiePie همراه شد و این موضوع را مطرح کرد که حالا دنبال‌کنندگان این استریمر یوتیوب قصد بایکوت کردن محصولات Ubisoft از جمله The Division 2 را دارند. مسئله‌ای که به نظر می‌رسد نهایتا به اخراج کارمند Ubisoft منتهی شده.

بررسی برخی رسانه‌ها نشان می‌دهد که دیگر اطلاعاتی از Ubisoft در صفحه شخصی توئیتر دایانا لورا پیدا نمی‌شود و در شرایطی که این حساب به صورت محافظت‌شده درآمده در بخش اطلاعات آن نیز نوشته شده «تمامی نظرات و افکار شخصی من». هنوز سازندگان The Division 2 به این حواشی واکنشی نشان نداده‌اند اما اکثر رسانه‌ها اعتقاد دارند که اعتراض به PewDiePie نهایتا باعث اخراج کارمند Ubisoft شده.

نظر شما در این رابطه چیست ؟ آیا وقتش نرسیده که ناشرها و سازندگان بازی باج دادن به استریمرهای یوتیوب را متوقف کنند ؟

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × چهار =

  • استریمر طرفدار داره، طرفدار گیمره، گیمر بازی میخره.
    استریمر باهات چپه، طرفدار باهات چپه، گیمر باهات چپه، بازیتو نمیخره

    تجارت همینه دیگه مجبوری طوری رفتار کنی که باهات خوب باشن، این وسط باباشونم میفروشن کارمند که چیزی نیست :-/