اخبار بازی

فروش انحصاری بازی‌های Ubisoft برای PC از طریق Epic Games Store

فروش انحصاری بازی‌های Ubisoft برای PC از طریق Epic Games Store

وی جی مگ: عرضه انحصاری نسخه PC بازی The Division 2 از طریق Epic Games Store مطمئنا یکی از شوکه‌کننده‌ترین اخبار چند وقت اخیر Ubisoft بود. این در حالی است که صحبت‌های جدید دو طرف نشان می‌دهد که از این به بعد باید شاهد فروش انحصاری بازی‌های Ubisoft برای PC از طریق Epic Games Store باشیم.

به گزارش وی جی مگ، تیم سوئینی مدیرعامل Epic Games در همین راستا صحبت کرده و توضیح داده که « باعث خوشحالی ما است که با یکی از شرکای قدیمی خود یعنی Ubisoft در آینده همکاری‌های بیشتری خواهیم داشت و موفق شده‌ایم محیط خوبی را برای فروش بازی‌ها ایجاد کرده و با اختصاص 88 درصد فروش به سازنده و ناشر شرایط را برای پیشرفت این حوزه فراهم کنیم.»

کریس ارلی به عنوان نایب رئیس Ubisoft در همین راستا اعلام کرده که تمامی مراحل انتشار بازی The Division 2 از پیش خرید گرفته تا شروع تست بتا از این پس به واسطه Epic Games Store و پلتفرم Ubisoft صورت می‌گیرد و خبری از انتشار این عنوان روی دیگر پلتفرم‌های فروش بازی PC نیست.

البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که هیچ توضیحی درباره انتشار انحصاری تمامی بازی‌های Ubisoft برای PC از طریق Epic Games Store ارائه نشده اما می‌توان انتظار داشت که با عرضه موفق بازی The Division 2، این موضوع برای دیگر آثار کمپانی فرانسوی نیز صدق کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × دو =