اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: انتشار دموی قابل بازی Transference به عنوان یک پیش‌زمینه داستانی

وی جی مگ: شرکت Ubisoft علاوه‌بر انتشار یک تریلر جدید برای نمایشگاه Gamescom دموی قابل بازی Transference برای PS4 و Playstation VR را معرفی و تایید کرد این دمو هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات منتشر شده، دموی قابل بازی Transference ، عنوان در دست ساخت استودیو Ubisoft Montréal و استودیو فیلم‌سازی Spectrevision برای PS4 و PlayStation VR عرضه شده است. این دمو تاکنون بخش اروپای Playstation Store عرضه شده و انتظار می‌رود به‌زودی در بخش آمریکای شمالی هم در دسترس قرار بگیرد. براساس جزئیات به اشتراک گذاشته شده، دمو قابل بازی مذکور نقش یک پیش‌زمینه داستانی را ایفا می‌کند و پایه و اساس اتفاقاتی مرموزی که به دنبال عرضه بازی Transference در آن به وقوع خواهد پیوست را مطرح می‌کند. اگرچه این اثر و دمو با Playstation VR هم سازگاری دارد با این حال برای تجربه آن حتما به یک هدست واقعیت مجازی سونی نداشته و می‌توانید به صورت معمول روی نمایشگرها خود از بازی لذت ببرید.

بازی Transference در جریان کنفرانس E3 2018 شرکت Ubisoft معرفی شد. در این عنوان پلیر باید ذهن یک سوژه تست را که از اختلال و استرس ناشی از ضربه روحی رنج می‌برد جستجو نماید.حل کردن پازل‌ها کمک می‌کند تا حافظه این شخص بازیابی شده و با تجربه منظر‌های مختلف، اجزای داستانی در کنار هم قرار می‌گیرند.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − شش =