اخبار بازی

حضور ستاره UFC در بازی Mortal Kombat 11

حضور ستاره UFC در بازی Mortal Kombat 11

وی جی مگ: چندی پیش شایعاتی پیرامون آخرین نسخه از مجموعه بازی Mortal Kombat منتشر شد که در آن می‌توانستیم تصویری از باکس‌آرت نهایی و البته جزئیاتی از رویداد رونمایی کامل بازی را ببینیم. اکنون اما متوجه شدیم که باکس‌آرت لو رفته واقعی بود و تقریبا می‌توان حضور ستاره UFC در بازی Mortal Kombat 11 را تایید شده دانست.

به گزارش وی جی مگ، یکی از اطلاعاتی که چندی پیش لو رفته بود بسیاری از رسانه‌ها به آن اهمیتی نداده بودند، حضور ستاره UFC در بازی Mortal Kombat 11 بود. راندا رزی که با حضور در UFC و WWE توانسته به شهرت بالایی دست پیدا کند، قرار است که در رونمایی چند روز آینده حضور داشته باشد و صداگذاری شخصیت سونیا بلید را برعهده دارد.

در بخش دیگری از گزارش منتشر شده به این موضوع اشاره کرده‌اند که تیم تبلیغات Mortal Kombat 11‌ پیشنهاد داده که تریلری برای معرفی Shao Kahn با محوریت حضور او به عنوان شخصیت اضافه Pre-Order در نظر گرفته شود اما این کار مورد موافقت تیم سازنده قرار نگرفته و برنامه به این شکل تغییر کرده که شخصیتی جدید با عنوان Geras در جریان رونمایی ثانویه بازی معرفی شود.

نهایتا باید توضیح دهیم که اطلاعات لو رفته در کنار تایید حضور ستاره UFC در بازی Mortal Kombat 11 به این نکته نیز اشاره دارند که بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی در روز 17 ژانویه به نمایش در خواهد آمد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + هجده =