اخبار بازی

رکوردشکنی Ace Combat 7 بدون صدرنشینی در بریتانیا

رکوردشکنی Ace Combat 7 بدون صدرنشینی در بریتانیا

وی جی مگ: رکوردشکنی Ace Combat 7 در بازار بریتانیا در حالی صورت گرفته که این بازی موفق نشد صدرنشینی را به خود اختصاص دهد و New Super Mario Bros U Deluxe رتبه اول خود را حفظ کرده است.

به گزارش وی جی مگ، عوان Ace Combat 7: Skies Unknown موفق شد بزرگ‌ترین لانچ این مجموعه در بازار بریتانیا را به نام خود ثبت کند. علیرغم رکوردشکنی Ace Combat 7 ، ساخته کمپانی Bandai Namco نتوانست حریف New Super Mario Bros U Deluxe شود و در مکان دوم جای گرفت. باید اشاره کرد نسخه PS4 بازی Ace Combat 7 محبوب‌ترین نسخه این اثر بوده و 76 درصد فروش بازی مخصوص پلتفرم سونی بوده است. نسخه‌ای که شامل بخش واقعیت مجازی هم می‌شود.

در حالی که 43 درصد از فروش بازی New Super Mario Bros U Deluxe به نسبت هفته گذشته کاسته شده اما این اثر هم‌چنان در مکان نخست قرار دارد. دو بازی Red Dead Redemption 2 و Call of Duty: Black Ops 4 هم جایگاه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند. FIFA 19 هم با افت 33 درصدی نسبت به هفته گذشته در مکان پنجم دیده می‌شود. بازی Tales of Vesperia: Definitive Edition که هفته گذشته عرضه شده بود و در مکان نهم قرار داشت اکنون با افت فروش 71 درصدی تا جایگاه سی‌ودوم سقوط داشته است. لیست کامل را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

  1. New Super Mario Bros U Deluxe
  2. Ace Combat 7: Skies Unknown
  3. Red Dead Redemption 2
  4. Call of Duty: Black Ops 4
  5. FIFA 19
  6. Super Smash Bros Ultimate
  7. Mario Kart 8: Deluxe
  8. Grand Theft Auto V
  9. Crash Bandicoot N.Sane Trilogy
  10. Spyro Reignited Trilogy
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − سه =