اخبار بازی

صدرنشینی Far Cry New Dawn در بازار بریتانیا

صدرنشینی Far Cry New Dawn در بازار بریتانیا

وی جی مگ: سال گذشته شاهد عملکرد مالی خوب Far Cry 5 بودیم و فعلا این اتفاق برای بازی جدید Ubisoft نیز رخ داده و با انتشار جدول پرفروش‌ترین‌های بازار بریتانیا شاهد صدرنشینی Far Cry New Dawn هستیم که این هفته برای اولین‌بار در دسترس پلتفرم‌های مختلف قرار گرفته.

به گزارش وی جی مگ، هرچند شاهد صدرنشینی Far Cry New Dawn در بازار بریتانیا هستیم اما در مقایسه با Far Cry 5 متوجه افت فروشی 86.5 درصدی می‌شویم. با این حال نباید فراموش کرد که دیگر نسخه جانبی این مجموعه یعنی Far Cry Primal در هفته اول عرضه، فروشی معادل چهار برابر New Dawn را تجربه کرده بود.

در این میان اما احتمالا Deep Silver و استودیو 4A Games نسبت به دیگران بیشتر از وضعیت خود راضی هستند. با اینکه بازی Metro Exodus در رتبه دوم جدول پرفروش‌ترین‌های بریتانیا قرار گرفته اما تنها اختلافی دو هزار نسخه‌ای با Far Cry New Dawn دارد. سومین قسمت از مجموعه Metro توانسته از دید هفته اول فروش عملکرد بهتری نسبت به Metro Last Light داشته باشد که در سال 2013 برای PS3 ، Xbox 360 و البته PC منتشر شد.

در ادامه می‌توانید جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا را مشاهده کنید که با صدرنشینی Far Cry New Dawn و سقوط Red Dead Redemption 2 به رتبه سوم همراه شده:

صدرنشینی Far Cry New Dawn در بازار بریتانیا 1

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 6 =