اخبار بازی

شروع صدرنشینی بازی FIFA 19 در بازار بریتانیا

شروع صدرنشینی بازی FIFA 19 در بازار بریتانیا

وی جی مگ: یک هفته از انتشار جدیدترین بازی EA گذشته حالا آمار منتشر شده نشان از شروع صدرنشینی بازی FIFA 19 در بازار بریتانیا دارد. آماری که هرچند انتظارش را داشتیم اما در کنار آن اعلام شده که فروش فیزیکی بازی FIFA 19 به نسبت نسخه سال گذشته چیزی حدود 25 درصد کاهش پیدا کرده.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که می‌توان از چنین اتفاقی ناامید شد اما باید به این مسئله نیز توجه داشت که صدرنشینی بازی FIFA 19 با وجود کاهش فروش فیزیکی در شرایطی اتفاق افتاده که GfK برای بررسی بازار بریتانیا به سراغ فروش دیجیتال نمی‌رود. با این وجود می‌توان انتظار داشت که احتمالا امسال تعداد بیشتری از کاربرها به سراغ خرید دیجیتالی این بازی رفته‌اند.

اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که 64 درصد فروش بازی FIFA 19 متعلق به PS4 است و 35 درصد نیز به Xbox One اختصاص یافته. این در شرایطی است که نسخه Nintendo Switch تنها یک درصد آمار کلی فروش را از آن خود کرده.

شروع صدنشینی بازی FIFA 19 در بازار بریتانیا همراه شده با سقوط بازی Spider-Man به رتبه دوم. انحصاری جدید PS4 البته توانسته لقب سریع‌ترین فروش سال 2018 بریتانیا که به Far Cry 5 رسیده بود را تنها بعد از گذشته چهار هفته برای خود کند. در ادامه به بازی Shadow of the Tomb Raider می‌رسیم که هرچند هفته اول فروش ناامیدکننده‌ای داشت اما این هفته در رتبه سوم قرار گرفته و به نظر می‌رسد که توانسته فروش مناسبی را تجربه کند.

شروع صدرنشینی بازی FIFA 19 در بازار بریتانیا 1

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × پنج =