اخبار بازی

همچنان FIFA 19 در برتیانیا بی‌رقیب است

همچنان FIFA 19 در برتیانیا بی‌رقیب است

وی جی مگ: جدول پرفروش‌ترین‌های این هفته بریتانیا منتشر شده و دو بازی جدید این بازار یعنی Assasssin’s Creed Odyssey و Forza Horizon 4 موفق به شکست FIFA 19 نشدند. با این توضیح می‌توان نتیجه گرفت که همچنان FIFA 19 در بریتانیا بی‌رقیب است و به نظر نمی‌رسد که عنوان دیگری تا زمان انتشار Red Dead Redemption 2 به صدر جدول برسد.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که FIFA 18 در هفته دوم فروش خود افتی 69 درصدی را تجربه کرده بود اما این رقم برای بازی FIFA 19 تنها 64 درصد است. آماری که نشان می‌دهد از دید فروش ساخته جدید EA وضعیت بهتری را نسبت به نسخه سال گذشته خود تجربه می‌کند.

اما مهم‌ترین بازی که این هفته به بازار وارد شده Assassin’s Creed Odyssey است که از دید عملکرد کیفی وضعیت خوبی را تجربه کرده اما تنها توانسته به رتبه دوم جدول فروش بریتانیا دست پیدا کند. جالب است بدانید که آمار فروش هفته اول بازی Assassin’s Creed Odyssey نسبت به نسخه سال قبل یعنی Origins چیزی حدود 26 درصد کاهش یافته.

این در حالی است که قسمت جدید مجموعه Ubisoft تقریبا یک ماه زودتر از موعد همیشگی خود در انتهای سال میلادی منتشر شده تا وضعیت بهتری را تجربه کند اما این مسئله عملا صورت نگرفته.

از طرفی باید این مسئله را نظر گرفت که 35 درصد فروش Assassin’s Creed Origins به صورت دیجیتالی بوده و احتمالا این میزان برای Odyssey افزایش پیدا کرده (بریتانیا آمار فروش بازی‌های فیزیکی را محاسبه می‌کند). رتبه سوم از جدول این هفته اما در اختیار انحصاری جدید مایکروسافت یعنی بازی Forza Horizon 4‌ قرار گرفته.

بازی که توانست نسبت به نسخه پیشین خود عملکرد بهتری داشته و لقب سریع‌ترین فروش مجموعه Forza Horizon در بریتانیا را به خود اختصاص دهد. در ادامه می‌توانید جدول 10 بازی پرفروش این هفته بریتانیا را مشاهده کنید. جدولی که به خوبی نشان می‌دهد همچنان FIFA 19 در بریتانیا بی‌رقیب است.

Last Week This Week Title
1 1 FIFA 19
New Entry 2 Assassin’s Creed Odyssey
New Entry 3 Forza Horizon 4
2 4 Spider-Man
New Entry 5 Super Mario Party
3 6 Shadow of the Tomb Raider
19 7 Tekken 7
4 8 Crash Bandicoot N.Sane Trilogy
20 9 Project Cars 2
5 10 Grand Theft Auto V
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =