اخبار بازی

لقب سریع‌ترین فروش سال به بازی Spider-Man رسید

لقب سریع‌ترین فروش سال به بازی Spider-Man رسید

وی جی مگ: لقب سریع‌ترین فروش سال به بازی Spider-Man رسید. عنوان انحصاری سونی توانست این رکورد را که پیش از این در دست Far Cry 5 بود به خود اختصاص دهد. تاکنون آمار منتشر شده برای اثر ابرقهرمانی مارول بسیار خوب بوده و این بازی توانسته در هفته اول انتشار خود، دو برابر هفته اول God of War به فروش برساند.

به گزارش وی جی مگ، علاوه‌بر این که لقب سریع‌ترین فروش سال به بازی Spider-Man رسید، ساخته Insomniac Games توانست رکورد سریع‌ترین فروش تاریخ در میان عناوین مارول را به خود اختصاص دهد که پیش از این در دست LEGO Marvel Super Heroes قرار داشت. با این حال Spider-Man نتوانست لقب سریع‌ترین فروش بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ را هم به نام خود ثبت کند و این رکورد هم‌چنان در دست Batman: Arkham Knight قرار دارد. هم‌چنین از زمان عرضه نسخه PS4 بازی Call of Duty: WWII در سال گذشته، لقب سریع‌ترین فروش روی این کنسول هم به عنوان Spider-Man رسید.

هفته جاری برای برند Playstation بسیار خوب بود و عنوان انحصاری Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age هم در رتبه دوم قرار گرفت. Destiny 2: Forsaken در هفته اول انتشار خود مکان هشتم جدول بریتاینا را کسب کرد.

  1. Marvel’s Spider-Man
  2. Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age
  3. Grand Theft Auto 5
  4. F1 2018
  5. Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy
  6. PES 2019: Pro Evolution Soccer
  7. Mario Kart 8: Deluxe
  8. Destiny 2: Forsaken
  9. PlayerUnknown’s Battlegrounds
  10. LEGO The Incredibles
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 4 =