اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از روند ساخت فیلم Uncharted

روند ساخت فیلم Uncharted

وی جی مگ: مدتی است که فیلم‌نامه Uncharted نوشته شده و به عنوان یک فیلم‌نامه بسیار هیجان‌انگیز از آن صحبت می‌شود. در ماه‌های اخیر اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشد تا اینکه فهمیدیم بازیگر Spider-Man Homecoming قرار است به عنوان Nathan Drake جوان ایفای نقش کند.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه‌‌ای که Shawn Levy کاگردان فیلم با The Playlist داشت اطلاعاتی در مورد روند ساخت این فیلم داد. او کارگردانی دو فیلم را بر عهده دارد و با این اوصاف این سوال پیش می‌آید که کدام فیلم در اولویت قرار دارد.

از او سوال شد که کدام فیلم زودتر ساخته می‌شود و او در جواب گفت: « فیلم Uncharted زودتر ساخته می‌شود. هم‌اکنون ما یک فیلم‌نامه بسیار خوب و ستاره فیلم یعنی Tom Holland را داریم. این فیلم مورد بحث ما قرار گرفته و قرار است که به خوبی ساخته شود. بهتر است بگویم که برای ساخت این فیلم بسیار هیجان‌ زده هستم و می‌خواهم چیزی به شما بگویم Stranger Things سریالی بود که کارگردانی آن برای من بسیار لذت‌بخش بود. منظورم این است که هر روز آن لذت بخش بود.» او در آخر گفت که فقط به خاطر محبوبیت این سریال نیست که کارگردانی آن برای من لذت بخش است. با توجه به تجربه‌هایی که دارم این سریال هر روز به من روحیه می‌دهد و هر سریالی نمی‌تواند اینقدر خوب باشد. کارگردانی فصل سوم آن بسیار خوب است. این سریال من را بسیار مشغول خود کرده است.

باز هم هیچ اطلاعاتی در مورد فیلم‌برداری یا تاریخ به نمایش در آمدن این فیلم نمی‌دانیم و همچنان باید منتظر بمانیم تا اطلاعات آن منتشر شود. تنها اطلاعاتی که داریم این است که Drake قرار است با Sullivan آشنا شود و بسیار جوان‌تر از بازی است. شاید بهتر بود به جای Holland بازیگر دیگری نقش Drake را بازی می‌کرد چراکه وقتی نام او را به زبان می‌آوریم صدها چهره دیگر به ذهنمان می‌آید که برای این نقش بهتر بودند. به هر حال او برای فیلم انتخاب شده و امیدواریم بتواند به خوبی نقش Drake جوان را بازی کند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 2 =