اخبار بازی

کارگردان جدید فیلم Uncharted مشخص شد

کارگردان جدید فیلم Uncharted مشخص شد

وی جی مگ: گزارش‌های جدید نشان از این دارد که فیلم Uncharted که در گذشته تام هالند به عنوان بازیگر اصلی آن انتخاب شده بود، کارگردان جدیدی پیدا کرده. با توجه به اینکه شان لوی کارگردان قبلی این پروژه از ساخت فیلم در دسامبر 2018 کناره‌گیری کرده بود حالا شاهد انتخاب کارگردان جدید فیلم Uncharted هستیم.

به گزارش وی جی مگ، ورایتی اعلام کرده که سونی پیکچرز دن ترچنبرگ که سابقه کارگردانی 10Cloverfield Lane را در کارنامه دارد به عنوان جایگزین لوی انتخاب شده تا به عنوان کارگردان جدید فیلم Uncharted شناخته شود. جالب است بدانید که منابع موجود توضیح داده‌اند سونی از زمان انتشار فیلم ترسناک 10Cloverfield Lane به دنبال جذب ترچنبرگ بوده.

با این حال اگر اخبار فیلم Uncharted را دنبال کرده باشید، می‌دانید که تاکنون بارها عوامل تولید این اثر سینمایی تغییر کرده و هنوز مشخص نیست که کارگردان جدید موفق به ساخت آن شود یا خیر. در حال حاضر سونی قصد دارد که مراحل تولید فیلم Uncharted را تا انتهای سال 2019 شروع کند.

حالا باید دید که وضعیت تام هالند به عنوان بازیگر اصلی این فیلم به چه شکلی رقم می‌خورد. در حال حاضر مهم‌ترین نقش هالند، Spider-Man است و ممکن است که برنامه تولید فیلم Uncharted با برنامه‌های تبلیغاتی فیلم Spider-Man: Far From Home یا دیگر آثار مارول با حضور هالند تداخل داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =