اخبار بازی

عضو سابق Rockstar Games به استودیو داخلی سونی بازگشت

عضو سابق Rockstar Games به استودیو داخلی سونی بازگشت

وی جی مگ: جیمز مارتینچک عضو سابق Rockstar Games به استودیو داخلی سونی بازگشت و در استودیو و پروژه معرفی نشده این کمپانی مشغول به کار شد.

به گزارش وی جی مگ، این خبر توسط کوئنتین کاب به اشتراک گذاشته شد. شخصی که به عنوان طراح ارشد بازی در استودیو معرفی نشده سونی روی پروژه نامشخص در حال کار است. کاب فعالیت خود را به عنوان ناظر کیفیت در بازی Uncharted 2 و 3 آغاز کرد و سپس در طول ساخت The Last of Us و Uncharted 4 به عنوان طراح فعالیت می‌کرد. کاب در آپریل 2017 به منظور پیوستن به کمپانی Daybreak از استودیو Naughty Dog جدا شد و سپس در می 2018 به استودیو جدید سونی بازگشت.

از طرفی دیگر جیمز مارتینچک از سال 2007 الی 2011 کار خود را به عنوان انیماتور در کمپانی inXile Entertainment آغاز کرد و سپس در اکتبر سال 2015 به مدت تنها یک ماه در Naughty Dog مشغول به فعالیت شد. سپس به عنوان انیماتور ارشد به عضویت Rockstar Games در آمد و روی Red Dead Redemption 2 مشغول به کار شد. اکنون که Red Dead در بازار عرضه شده مارتینچک باری دیگر به استودیو جدید زیرمجموعه سونی بازگشته است.

با وجود اضافه شدن عضو سابق Rockstar Games به استودیو معرفی نشده سونی هم‌چنان مشخص نیست این استودیو و در راس آن کوئنتین کاب در حال ساخت چه پروژه‌ای هستند. در حالی که کاربران در توییتر پرسش‌های مختلفی از کاب درباره این پروژه به عمل آورده‌اند این شخص تاکنون سکوت خود را حفظ کرده و اظهار کرده که هم‌چنان مشخص نیست نام این استودیو و پروژه در حال ساخت آن چه زمانی رونمایی می‌شود.

با این حال از آن جایی که این استودیو تحت نظارت مستقیم استودیو Naughty Dog فعالیت می‌کند و هم‌چنین با توجه به آگهی شغلی‌های منتشر شده، بسیاری از شایعات به توسعه نسخه جدیدی از مجموعه Uncharted اشاره می‌کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + شانزده =