اخبار بازی

سازندگان Until Dawn روی چند بازی انحصاری Playstation کار می‌کنند

سازندگان Until Dawn روی چند بازی انحصاری Playstation کار می‌کنند

وی جی مگ: استودیو Supermassive Games که به عنوان سازندگان بازی Until Dawn شناخته می‌شوند، اعلام کرده‌اند که روی چند بازی انحصاری Playstation مشغول کار هستند. آثاری که هنوز هیچ کدام به صورت رسمی معفی نشده‌اند و اطلاعاتی از آنها در دسترس نیست.

به گزارش وی جی مگ، بعد از توسعه بازی Until Dawn که در اوایل عمر PS4 به صورت انحصاری برای این کنسول عرضه شد این استودیو روی چند بازی کوچک‌تر نیز کار کرد اما هیچگاه به سراغ پروژه‌ای بزرگ در حد و اندازه‌های انحصاری Playstation نرفت. با این حال آنها فعلا مشغول ساخت یک مجموعه ترسناک آنتولوژی هستند که برای PC، PS4 و Xbox One مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

مسئولین استودیو Supermassive Games در مصاحبه با یک وبسایت روسی توضیحاتی را ارائه کرده‌اند که نشان می‌دهد آنها روی چند بازی انحصاری Playstation مشغول کار هستند. زمانی که از آنها درباره دلیل انحصاری نبود بازی جدیدشان یعنی Man of Medan سوال شده، پاسخ داده‌اند که همچنان رابطه خوبی با سونی داشته و خود را برای کار روی چند بازی انحصاری Playstation آماده می‌کنند.

باتوجه به اینکه در جریان مصاحبه هیچ اشاره‌ای به یک پلتفرم خاص یعنی PS4 نشده، احتمال اشاره سازندگان Until Dawn به کنسول نسل بعدی سونی که احتمالا PS5 نام دارد نیز وجود دارد. باید دید در آینده چه اخبار بیشتری از چند بازی انحصاری Playstation که توسط Supermassive Games توسعه پیدا می‌کند، در دسترس قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + یک =