اخبار بازی

ثبت نام تجاری House of Ashes توسط سازندگان Until Dawn

ثبت نام تجاری House of Ashes توسط سازندگان Until Dawn

وی جی مگ: استودیو Supermassive Games که به عنوان سازنده بازی Until Dawn شناخته می‌شود به تازگی نام تجاری House of Ashes را به ثبت رسانده است. همین امر توجهات را به سمت این مسئله معطوف کرده که احتمالا نشان تجاری ثبت شده نام یکی از چندین پروژه‌ه‌ای باشد که این توسعه‌دهنده مشغول کار روی آن است.

به گزارش وی جی مگ، یکی از احتمالات قابل توجه دیگر بدین شرح است که House of Ashes نام یکی از اپیزودهای بازی The Dark Pictures باشد. اثری که سال گذشته توسط Supermassive Games و البته Bandai Namco رونمایی شد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید بازی مذکور به عنوان یک آنتالوژی یعنی اثری که هر اپیزود آن داستان مجزا و جداگانه‌ای را روایت می‌کند مطرح و معرفی شده است.

در حال حاضر می‌دانیم اپیزود اول این بازی Man of Medan نامیده می‌شود. نام تجاری House of Ashes می‌تواند به اپیزود بعدی این اثر مرتبط باشد. شاید هم یکی دیگر از پروژه‌های در حال ساخت این استودیو باشد که باز هم به مانند Until Dawn با همکاری سونی تولید می‌شود. چندی پیش نام تجاری Shatter State هم توسط این سازنده به ثبت رسیده بود که می‌تواند وضعیتی مشابه با House of Ashes داشته باشد.

عنوان The Dark Pictures: Man of Medan برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در حال ساخت بوده و برای انتشار در تاریخی نامشخص از سال جاری برنامه‌ریزی شده است. اثری که کار نشر آن توسط کمپانی Bandai Namco صورت خواهد گرفت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 17 =