اخبار بازی

بازی سیاسی Shattered State توسط سازندگان Until Dawn معرفی شد

بازی سیاسی Shattered State توسط سازندگان Until Dawn معرفی شد

وی جی مگ: استودیو Supermassive Games که به واسطه توسعه بازی تحسین شده Until Dawn شناخته می‌شوند و هم‌اکنون نیز در حال کار روی بازی Man of Medan هستند از بازی سیاسی Shattered State رونمایی کردند. اثری داستان‌محور و با تم هیجانی و سیاسیت که برای پلتفرم واقعیت مجازی شرکت گوگل تحت عنوان Daydream از روز گذشته عرضه شده است.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Supermassive Games با ساخت عناوین واقعیت مجازی غریبه نبوده و آن‌ها پیش از این روی عناوینی هم‌چون The Impatient، Until Dawn: Rush of Blood و Bravo Team برای واقعیت مجازی کار کردند. بازی سیاسی Shattered State روی پلیری که نقش ریاست آژانس اطلاعات ملی را برعهده دارد تمرکز می‌کند در حالی که یک بحران ملی روی داده است. شما در عین حال که تلاش می‌کنید رهبری را دوباره به دست بیاورید باید تصمیم‌ها و انتخاب‌های حیاتی را اتخاذ کنید که روی سرنوشت همکاران‌تان، عموم مردم و در نتیجه ملت تاثیر خواهند گذاشت.

 Shattered State براساس انتخاب‌ها و عواقبی که شما و دیگران باید به آن‌ها وفادار باشید دنبال می‌شود. تصمیماتی که بر هر دو جنبه روند بازی و نتایج آن تاثیر می‌گذارد. به مانند بسیاری از عناوین داستان‌محور دیگر، این اثر به شما اجازه می‌دهد چندین بار آن را تجربه کنید تا بتوانید نتایج هر انتخاب را مشاهده کنید. این عنوان هم‌اکنون به صورت اختصاصی برای Google Daydream و گوشی‌های هوشمند سازگار با آن در دسترس بوده و از طریق Google Play Store قابل دریافت است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 14 =