اخبار بازی

اعلام تخفیف‌های جدید Playstation Store

اعلام تخفیف‌های جدید Playstation Store

وی جی مگ: با فرا رسیدن آخر هفته شرکت سونی با Flash Sale خود تخفیف‌های جدید Playstation Store را اعلام کرد. دارندگان آمریکای شمالی PS4 می‌توانند عناوین مختلفی را با تخفیف 30 درصد و در برخی از موارد با حداکثر تخفیف 65 درصد تهیه نمایند.

به گزارش وی جی مگ، بازی Shadow of the Tomb Raider که ماه گذشته انتشار یافت یکی از عناوینی است که در تخفیف‌های جدید Playstation Store قرار گرفته است. نسخه استاندارد این بازی با قیمت 45 دلار و نسخه Croft Edition آن به جای 90 دلار با قیمت 67.5 دلار قابل تهیه است. هم‌چنین نسخه Deluxe Edition نیز از 70 دلار به 52.5 دلار کاهش پیدا کرده است.

سه نسخه از بازی Assassin’s Creed Origins با تخفیف مختلف همراه شده و هم‌چنین نسخه Definite Edition بازی Divinity: Original Sin 2 با 25 درصد کاهش قیمت قابل خریداری است. از دیگر بازی‌های موجود در Flash Sale سونی می‌توان به Kingdom Come: Deliverance، Far Cry 5، Vampyr، Shenmue 1 and 2 و PES 2019 اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل عناوین تخفیف خورده می‌توانید به PS Store مراجعه کنید. لازم به ذکر است این تخفیفات در روز 15 اکتبر به پایان می‌رسد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + نه =