اخبار بازی

رونمایی از بازی واقعیت مجازی Vader Immortal

بازی واقعیت مجازی Vader Immortal

وی جی مگ: بازی جدید Vader Immortal که نام بازی Star Wars VR است به تازگی برای هدست واقعیت مجازی Oculus Quest معرفی شد و قرار است در سال 2019 قسمت اول این بازی منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، هنوز قدرت هدست واقعیت مجازی Oculus Quest مشخص نشده است ولی با توجه به قیمت 399 دلاری آن می‌تواند گفت که قدرت کمتری نسبت به Oculus Rift دارد. در زمان انتشار حدود 50 بازی در دسترس این هدست خواهد بود که با توجه با آن‌ها می‌توان قدرت این کنسول را مشخص کرد.

آخرین بازی شناخته شده برای این هدست، بازی Vader Immortal است که از طرف استودیو Oculus و Lucasfilm معرفی شد. در وب‌سایت رسمی بازی اعلام شد که این بازی سه قسمتی خواهد بود و به صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی Oculus Rift منتشر خواهد شد. داستان این بازی مربوط به همین مجموعه است و نویسنده آن David S.Goyer است و رویدادهای آن بین Revenge of the Sith و A New Hope جریان دارد.

 هنوز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده و فقط می‌دانیم که به صورت اپیزودیک است و در سه قسمت عرضه خواهد شد.

برخلاف Oculus Rift که به سخت‌افزار PC نیازمند است، Oculus Quest یک هدست واقعیت مجازی بی‌سیم و مستقل است که قیمت آن 399 دلار است و در سال 2019 عرضه می‌شود، همان سالی که بازی Vader Immortal منتشر می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × یک =