اخبار بازی

کمپانی Valve روی پلتفرم استریم آنلاین Steam TV کار می‌کند

کمپانی Valve روی پلتفرم استریم آنلاین Steam TV کار می‌کند

وی جی مگ: کمپانی Valve در چند ماه گذشته با پروژه‌ بازی‌هایی چون Artifact بسیار مشغول بوده اما اکنون به نظر می‌رسد این شرکت به سمت پلتفرم‌های استریم هم نگاهی داشته و گزارشات جدید حاکی از این است که این شرکت بزرگ روی پلتفرم استریم آنلاین Steam TV مشغول به کار است.

به گزارش وی جی مگ، و به نقل از Venture Beat جزئیات منتشر شده نشان می‌دهد کمپانی Valve اقدام به ثبت دامنه‌ای تحت عنوان “Steam TV” کرده است که نشان می‌دهد احتمالا این شرکت روی پلتفرم استریم مخصوص خود در حال کار است . در صورت همزمانی زمان عرضه این پلتفرم استریم آنلاین با برگزاری تورنمنت بین‌المللی و سالانه بازی Dota 2، این مورد بدون شک نمی‌تواند اتفاقی باشد. مخصوصا که تورنمنت مذکور علاوه‌بر پلیرها، صدها تا هزاران بیننده را از سرتاسر دنیا برای تماشای این رقابت دور هم جمع می‌کند.

با توجه به این که بازار رقابت پلتفرم‌های استریم با وجود رقیبانی هم‌چون یوتیوب، Twitch، Mixer و غیره بسیار داغ بوده باید دید Steam TV خدمات خود را در زمینه استریم بازی‌ها و تماشای آن توسط سایرین تا چه اندازه گسترش می‌دهد. البته لانچ این سرویس درست قبل از شروع تورنمت Dota 2 فرصت بسیار خوبی را برای شکوفایی و رشد پلتفرم استریم آنلاین Steam TV فراهم می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − دوازده =