اخبار بازی

حواشی جدید Valve به خاطر نام‌گذاری کارت بازی Artifact

حواشی جدید Valve به خاطر نام‌گذاری کارت بازی Artifact

وی جی مگ: به دنبال نام‌گذاری کارت بازی Artifact شرکت Valve درگیر حواشی ناخواسته و غیر عمدی شده که باعث شده بسیاری از مخاطبین در فضای مجازی Valve را مورد انتقاد قرار دهند.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Artifact یک بازی کارتی براساس Dota 2 به شمار می‌رود که قرار است در ماه نوامبر انتشار یابد. اکات توییتر بازی در چند روز گذشته مشغول ترویح و به نمایش درآوردن قابلیت‌های موجود در گیم‌پلی بازی بوده و چگونگی تعامل با هر کارت را نشان دهد. برای این کار شرکت سازنده از کارتی تحت عنوان “Crack the Whip” استفاده کرده است. نمایش یک کارفرمای شلاق به دست در حالی که در توضیحات اشاره شده که با استفاده از این کارت می‌توان عملکرد “Black Hero” رو اصطلاح کرد باعث تفسیرهای واضح نامناسبی شده است.

نام‌گذاری کارت بازی Artifact تحت عنوان Crack the Whip انتخاب درستی به نظر نمی‌رسد. زیرا بسیاری از مخاطبین شرکت Valve را به عدم حساسیت به مسائل نژادپرستی متهم کرده‌اند. در همین خصوص نیز بسیاری از کاربران پیشنهاد کرده بودند تا Valve نام این کارت را تغییر دهد زیرا وجود دو کلمه شلاق و Black Hero ظاهر درستی نداشته و فرهنگ گیم را به شیوه‌ای نادرست نشان می‌دهد. سرانجام سازندگان Artifact اظهار کردند که صدای گیمرها را به خوبی شنیده و نام کارت را به “Coordinated Assault” تغییر داده‌اند.

حواشی جدید Valve به خاطر نام‌گذاری کارت بازی Artifact 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 18 =