اخبار بازی

استودیو Valve دوباره روی ساخت بازی تمرکز می‌کند

استودیو Valve دوباره روی ساخت بازی تمرکز می‌کند

وی جی مگ: استودیو Valve دوباره روی ساخت بازی تمرکز می‌کند و ظاهرا دیگر قصد ندارد تمامی نیروهای خود را روی سرویس Steam معطوف کند.

به گزارش وی جی مگ، پلتفرم Steam مدت‌هاست که اولویت اصلی Valve را به خود اختصاص داده و این کمپانی اعلام کرده که آماده است دوباره روی ساخت بازی سرمایه‌گذاری کند. براندون رینهارت برنامه‌نویس بازی Artifact در صحبت با IGN گفت «ما زمان زیادی را صرف بهبود خدمت و سرویس‌رسانی به مصرف‌کنندگان خود در Steam کردیم. این مشکل بزرگی بود و گروهی از افراد ما مجبور شدند زمان زیادی را روی این مسئله کار کنند. بخشی از سرمایه‌گذاری‌های ما در چند سال گذشته چندان برای افرادی که مشغول تجربه بازی‌های ما بودند قابل مشاهده نبوده است.»

«اکنون استودیو Valve در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند دوباره روی ساخت بازی تمرکز می‌کند و عناوین باکیفیتی را که مشغول کار روی آن بوده را رونمایی و عرضه کند.» عنوان Artifact که اولین بازی Valve پس از سال‌ها به شمار می‌رود در تاریخ 20 نوامبر 2018 (29 آبان 97) با قیمت 20 دلار برای Mac، Linux و PC در دسترس قرار می‌گیرد و قرار است در سال 2019 برای iOS و Android هم منتشر شود. Artifact یکی از چند محصولی است که Valve مشغول کار روی آن بوده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − هشت =