اخبار بازی

وضعیت وخیم بازی Artifact از استودیو Valve

وضعیت وخیم بازی Artifact از استودیو Valve

وی جی مگ: حدود سه ماه از انتشار بازی جدید استودیو Valve تحت عنوان Artifact می‌گذرد. اثری که در همین مدت زمان اندک با معضل تعداد پلیرهای همزمان نه چندان زیاد مواجه شده و در مقابل کاهش پلیرهای آن موجب وضعیت وخیم بازی Artifact شده است.

به گزارش وی جی مگ، هنگامی که آخرین آمار راجع به تعداد پلیرهای بازی Artifact در ماه ژانویه منتشر شد ساخته Valve تلاش می‌کرد تا به تعداد سه هزار پلیر در روز به صورت همزمان دست پیدا کند. از آن زمان تاکنون جامعه مخاطبین بازی به کاهش و کوچک‌تر شدن دائمی خود ادامه می‌دهد. اکنون هم این اثر تلاش می‌کند تا در طول روز مجموعا به هزار پلیر به صورت همزمان دست پیدا کند. در هفته گذشته و در روز یکشنبه حداکثر تعداد گیمرهای همزمان بازی به 1300 نفر رسید. رسیدن این آمار به 937 نفر طی 24 ساعت اخیر حاکی از وضعیت وخیم بازی Artifact است.

برای مقایسه می‌توان به ماد Dota Auto Chess بازی Dota 2 اشاره کرد که تعداد پلیرهای همزمان آن در روز گذشته به 300 هزار نفر می‌رسید. کمپانی و استودیو Valve باید هر چه زودتر برای ساخته جدید خود چاره‌ای بیندیشد تا بلکه راهی برای نجات Artifact پیدا کند. شاید تبدیل آن به یک اثر Free to Play یا رایگان بتواند راه‌حلی باشد تا گیمرها برای تجربه این بازی ترغیب شوند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × دو =