اخبار بازی

سریال تلویزیونی Vampyr ساخته می‌شود

سریال تلویزیونی Vampyr ساخته می‌شود

وی جی مگ: استودیو Dontnod با عرضه عنوان ماجراجویی Vampyr تحسین مخاطبین و منتقدان را به دست آورد. فضاسازی و تمی که این اثر دارد زمینه را فراهم کرده است تا ساخته Dontnod وارد مدیوم جدیدی شود و بر همین اساس ساخت سریال تلویزیونی Vampyr مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، و به نقل از Deadline شرکت Fox 21 Television Studios حق امتیاز Vampyr را تصاحب کرده و قرار است با همکاری جوزف مک‌گینتی نیکول که موسس شرکت فیلم‌سازی Wonderland Sound and Vision است سریال تلویزیونی Vampyr ساخته شود. جوزف مک‌گینتی نیکول (که با نام مختصر McG هم شناخته می‌شود) در نقش کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این پروژه ظاهر خواهد شد و افراد دیگری هم‌چون Mary Viola و Corey Marsh از Wonderland وظیفه تهیه‌کنندگی را برعهده خواهند داشت.

با توجه به این که سریال Vampyr هم‌اکنون در مراحل ابتدایی تولید خود قرار دارد هنوز مشخص نیست مک‌گینتی و تیمش از چه لحن و فضایی برای تولید پروژه خود استفاده می‌کنند و این که آیا هیچ کدام از شخصیت‌های بازی از جمله شخصیت اصلی که دکتر خون‌آشامی است در سریال ظاهر خواهند شد یا خیر. البته استفاده از زمینه کلی به تصویر کشیده در بازی می‌تواند منطقی باشد زیرا مخاطبین به اندازه‌ای غرق داستان دکتر و قربانی‌های او شده‌اند که مطرح کردن داستانی قبل از حوادث اصلی بازی در سریال جالب و جذاب باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × یک =