اخبار بازی

Vince Zampella: داستان بازی Titanfall باعث خراب شدن تجربه مولتی پلیر نخواهد شد

Gameemag-titanfall

در طول مراسم VGX که دیشب برگزار شد، یکی از بنیان گذاران استدیو Respawn Entertainment، آقای Vince Zampella (بنیان گذار Infinity Ward) با صحبتهایش به گیمرهای بازی های آنلاین اطمینان داد که ترکیب داستان بازی تایتان فال با قسمت مولتی پلیر این عنوان، باعث خراب شدن تجربه بازی شما نمی شود.

ما قصد داریم تا کمی داستان به بازی اضافه کنیم، نیازی به نگرانی نیست زیرا نمی خواهیم شما خیلی درگیر آن شوید. این کار تجربه شما را خراب نمی کند ولی شما را کمی درگیر بازی می کند تا اکثر قسمت های بازی به نظر باورپذیر بیاید و گیرا باشد.

پس از آن مدیر قسمت Community این استدیو، خانم Abbie Heppe توضیح داد کسانی که زیاد به داستان بازی ها اهمیتی نمی دهند، مُدهای مخصوص به خودشان را در این بازی خواهد داشت و برای طرفداران قسمت آنلاین و بدون داستان، ما حالت های مختلف و مخصوصی خواهیم داشت. بنابراین اگر می خواهید فقط به میدان جنگ بروید و با دوستتان کمی تفریح به دور از قسمت های سینماتیک داشته باشید، برای شما نیز برنامه هایی داریم.

به شخصه، من از داستان در بازی ها خوشم می آید، مهم نیست که چه زمانی و چه محیطی باشد. در واقع حاضرم برای یک بازی ای که هیچگونه داستانی ندارد پولی ندهم ولی به هرحال خوب است که می بینیم که این استدیو به افرادی که به داستان اهمیت نمی دهند نیز توجهی داشته است.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 2 =