اخبار بازی

Visceral Games بر روی یک عنوان هیجان انگیز کار می کند

gameemag

 Patrick Söderlund از EA games گفت: نسخه ی چهارم Dead Space لغو نشده است، به عنوان یک گزارش در اسفند ماه اعلام شد که Visceral Games بر روی Dead Space 4 کار نمی کند.

طبق صحبت هایی که Eurogamer با Patrick Söderlund داشت، وی در E3 امسال گفت: این شرکت فرانچایزی دارد که قلب EA به آن وابسته است، این فرانچایز یک فرانچایز بزرگ است.

Söderlund گفت: من نمی خواهم بگویم که فرانچایز Dead Space کاملا لغو شده است. اما Visceral Games مدت هاست که بر روی نسخه ی چهارم این عنوان کار نمی کند. آن ها بر روی یک عنوان دیگر کار می کنند که بسیار هیجان انگیز است. شما باید از این دیدگاه به این موضوع فکر کنید، آیا بهتر است که آن ها بعد از ساخت سه مجموعه از Dead Space بر روی نسخه ی چهارم این عنوان کار کنند؟ یا با شور و شوق خاصی به ساخت یک عنوان جدید بپردازند؟  شما چه فکر می کنید؟

در نهایت من نظرم این است که ما باید بهترین بازی را به دست طرفداران خود بدهیم. شما چگونه می توانید یک بازی بزرگ را در دست ساخت قرار دهید؟ اولین چیزی که شما نیاز دارید یک تیم سازنده ی بزرگ است که برای ساخت یک عنوان از شور و شوق خاصی برخوردار باشد. البته این یک پارامتر ساده است. پول و زمان هم در ساخت یک بازی تاثیر به سزایی دارد و در نهایت می تواند شما را به موفقیت برساند.

آیا بار دیگر ما عنوان جدیدی از Dead Space خواهیم دید؟ چه کسی می داند؟ آیا Dead Space برای همیشه از دنیای گیم خداحافظی کرده است؟ نه، البته که نه. اما در حال حاضر Visceral Games بر روی یک عنوان دیگرمتمرکز شده است که شما و علاقه مندان به بازی های ویدئویی را خوشحال خواهد کرد.

 

 

 

 

سید محمد امین سکاکی

سید محمد امین سکاکی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 15 =