اخبار بازی

قطع دسترسی برخی کاربرها از PSN

قطع دسترسی برخی کاربرها از PSN

وی جی مگ: براساس اطلاعات منتشر شده توسط بخش پشتیبانی Playstation به دلیل دستکاری‌ها و سواستفاده‌های صورت گرفته در قسمت افزودن اعتبار، دسترسی برخی کاربرها از PSN مسدود شده است.

به گزارش وی جی مگ، مسدود شدن حساب کاربری افراد از PSN به دنبال انجام اموری صورت می‌گیرد که برخلاف قوانین امنیتی تعیین شده توسط شرکت سونی باشد. امری که گاهی اوقات شامل افراد بی‌گناه نیز می‌شود و باعث قطع دسترسی افرادی می‌شود که در این میان هیچ گونه کار اشتباهی را انجام نداده‌اند. موج جدید قطع دسترسی برخی کاربرها از PSN نیز موجب شده تا اعتراضات بسیار زیادی در وبسایت‌هایی نظیر Reddit و توییتر صورت بگیرد. با این حال پشتیبانی Playstation به تعدادی از این توییت و پیام‌ها پاسخ داده و براساس آن مشخص شد موارد انجام شده به دلیل دستکاری‌ها و سو‌اسفتاده‌هایی است که برخی از کابران سعی داشتند از قسمت افزودن اعتبار Playstation Store به عمل بیاورند.

پشتبانی سونی مدعی شده این قطع دسترسی دائمی بوده و در آینده لغو نخواهد شد. چنان‌چه دسترسی شما از حساب کاربری‌تان قطع شود شما قابلیت استفاده از تمامی خرید‌های دیجیتال و آیتم‌های دیگری که خریداری کردید را از دست می‌دهید. ظاهرا در چند روز گذشته مشکل فنی در بخش افزودن اعتبار PlayStation Store به وجود آمده بود که اجازه می‌داد چندین کاربر با استفاده از یک کد دیجیتالی به افزایش اعتبار حساب خود اقدام کنند. همین مسئله سواستفاده برخی از کاربرها را به دنبال داشته است. سونی نیز پس از اطلاع از این موضوع دسترسی آن‌ها را مسدود کرده است.

تئوری دیگری که البته مطرح شده بدین شرح است هنگامی که کدهای دیجیتالی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شدند این احتمال وجود برخی از کاربران به صورت همزمان دست به افزودن اعتبار حساب کاربری خود زدند تا بتوانند به پاداش آن دست پیدا کنند. همین مورد سبب شده تا این افراد بن شوند. اشتباه ناخواسته‌ای که البته ممکن است با صحبت با بخش پشتیبانی سونی، قطع دسترسی لغو شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =